بررسی تاثیر عوامل روانشناختی بر ترجیح و انتخاب برند در جوانان شهر تهران مطالعه موردی لوازم ورزشی مارکدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل روانشناختی بر ترجیح و انتخاب برند در جوانان شهر تهران مطالعه موردی لوازم ورزشی مارکدار دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل روانشناختی بر ترجیح و انتخاب برند در جوانان شهر تهران مطالعه موردی لوازم ورزشی مارکدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل روانشناختی بر ترجیح و انتخاب برند در جوانان شهر تهران مطالعه موردی لوازم ورزشی مارکدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل روانشناختی بر ترجیح و انتخاب برند در جوانان شهر تهران مطالعه موردی لوازم ورزشی مارکدار :

تعداد صفحات :۳۰

چکیده مقاله:

شناخت رفتار مصرف کنندگان کلید اساسی در موفقیت برنامه های بازاریابی محسوب می شود. این مهم در خریدهای کالاهای دارای برند مشهور و معتبر تجلی و نمود بیشتری پیدا می کند. چرا که در مصرف کالاهای دارای برند مشهور انگیزههای گرایش به خرید کالاهای خاصی بیشتر ریشه در مسائل روانی مصرف کنندگان دارد تا مشخصات کالا. در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ساخت لوازم رفاهی پیشرفته، خرید کالاهای لوکس و دارای برند مشهور و معتبر به هدف و آرزوهای زندگی افراد بسیاری به ویژه جوانان تبدیل شده است. هدف این تحقیق، بررسی رابطه میان پیشایندهای روانشناختی و مصرف کالاهای دارای برند مشهور و معتبر در میان قشر جوانان (سن ۱۸ تا ۳۵ سال) است. از این رو بر پیشایندهای روانشناختی متمرکز شده است و همچنین خرید لوازم ورزشی مارکدار را به عنوان رفتار مصرف مورد بررسی قرار گرفته است. در این تحقیق متغیرهای کسب احترام، کسب شهرت و نشان دادن خویشتن، نماد آبرو و اعتبار اجتماعی، خاص و متفاوت بودن، برقراری ارتباط با شخصیت مطلوب و ایدهآل، نماد موفقیت به منظور بررسی پیشایندهای روانشناختی در نظر گرفته شده اند. یافتهها نشان میدهند که معیار پیشایندهای روانشناختی تاثیر قابل توجهی بر رفتار مصرف کالاهای دارای برند مشهور و معتبر در میان قشر جوانان دارند. مطابق با نتایج می توان استراتژی های ارتباطی بهتری را برای این بخش بازار هدف به کار برد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.