بررسی تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شرکت های تجاری هزینه قابل توجهی را صرف تبلیغات می کنند تابتوانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و آنان رامتقاعد سازند تا هنگام خرید نام تجاری آنها را برسایرنام های تجاری ترجیح دهند اما ایا صرف هزینه های هنگفت برای این منظورنتایج مطلوب به دنبال خواهد داشت و یاخواهد توانست موجبات دستیابی بنگاه های تجاری را به اهداف فراهم سازد؟ هدف تمام فعالیت های بازاریابی ایجادوفاداری مصرف کنندگان نسبت به علامت تجاری و مراجعه مجدد مشتریان می باشد که مستلزم بوجود اوردن اعتماد مصرف کنندگان به علامت تجاری است هدف ازانجام این مطالعه دستیابی به مبنایی تجربی است که اثربخشی تبلیغات را اثبات کند و رابطه آن راباموفقیت برند موردارزیابی قراردهد بدین منظور تبلیغات شرکت روژین تاک به عنوان نمونه موردمطالعه قرارگرفت و شهروندان کرمانشاهی نیز که مخاطبان تبلیغات هدف بودند به عنوان جامعه اماری پژوهش انتخاب شدند پژوهش حاضر ازنظر هدف پژوهشی کاربردی و ازنظر روش جمع اوری داده ها توصیفی ـ پیمایشی است برای جمع اوری داده های پژوه ش ازابزار پرسشنامه استفاده شد پس ازتجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار spss نتایج بدست آمده حاکی ازاثربخش بودن تبلیغات شرکت روژین تاک است و بیان میدارد که رابطه مثبت و معنادار بین تبلیغات اثربخش و موفقیت برندوجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.