بررسی تاثیر ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری در راستای توسعه ارکان وفاداری به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری در راستای توسعه ارکان وفاداری به برند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری در راستای توسعه ارکان وفاداری به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری در راستای توسعه ارکان وفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری در راستای توسعه ارکان وفاداری به برند :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

برند تجاری ممکن است بعنوان یک نام، اصطلاح، نشان و نماد یا ترکیبی از این موارد معنا و مفهوم پیدا کند که باعث شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان شده و آن ها را از رقبای دیگر متمایز نی کند (صحت باجمالوی رستمی و کشکولی، ۱۳۹۱ و کاتلر، ۱۳۸۳) برند هم برای مشتری و هم برای سازمان ارزش آفرینی می کند اما منابع اصلی این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعلی قرار دارد مشهود است که شکل گیری ذهنیت به دور از کنترل مستقیم است. از اواخر دهه هشتاد میلادی و با بالا گرفتن فلسفه ی مدیریت مبتنی بر ارزشی، ارزش ویژه برند یکی از مفاهیم کلیدی بازاریابی شناخته شد و در سرتاسر فعالیتهای نظری و عملی مدیریت توسعه یافت (برمن – جاست بنزورایلی، ۲۰۰۹) همچنین اهمیت ایجاد و حفظ وفاداری مشتری تبدیل به تمرکز واضح تر در بازاریابی شده است. سطح بالای وفاداری مشتریان به برند باعث ایجاد یک سری مزیتهای رقابتی برای شرکتها و تاثیر مثبت بر افزایش در آمد برند و کاهش هزینه های بازاریابی می گردد. این مقاله با هدف اندازه گیری تجربی آثار متقابل ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری با در نظر گیری فرضیه های کلر و آکر بمنظور شناسایی مهم ترین این ابعاد طراحی شده و رابطه میان ابعاد ارزشی ویژه برند و عناصر بازاریابی ارتباطی که موثر بر توسعه ارکان سطوح وفاداری به برند و بررسی تاثیرات القایی حاصل از این ابعاد ارزشی بر رویکردهای وفاداری به برند و مزایای آن یعنی ایجاد حس تعهد، اعتماد و دلبستگی بوده مورد توجه قرار داده است. مطالعه پیش رو از نظر هدف از دسته پژوهش های کاربردی و از دید روشی در گروه پژوهش های توصیفی – پیمایشی است. کیفیت ادراک شده بعد اصلی در ایجاد ارزشی ویژه برند است و تاثیر قابل توجهی بر سایر ابعاد ارزشی برند دارد و تعیین کننده قدرتمندی در کارایی ارزش ویژه برند محسوب می گردد نتایج نشان داده که بین تصور از عملکرد ناشی از تعامل فعالیتهای بازاریابی و شناخت برند رابطه ی معنادار، مثبت و شدیدی وجود دارد لذا نتیجه گیری های حاصل از این پژوهش می تواند به کلیه ی مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها کمک نماید تا کیفیت تصمیم گیری های خود را بهبود بخشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.