مدیریت خرید و تدارکات در پروژه های عمرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت خرید و تدارکات در پروژه های عمرانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت خرید و تدارکات در پروژه های عمرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت خرید و تدارکات در پروژه های عمرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت خرید و تدارکات در پروژه های عمرانی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
خرید و تدارکات یکی از مهمترین فعایتهای تیم های پروژه است که این فرآیندها در رابطه مستمر و دائمی با تمامی بخشهای سازمان، از جمله: خرید، مالی، انبارداری، پرسنلی، تولید، تعمیر و نگهداری، طراحی و تحقیق وتوسعه، مهندسی و … بوده حداقل یکبار در هر پروژه انجام میشود . مدیریت خرید و تدارکات از مهمترین جزء های هزینه بر و زمان بر درپروژهای عمرانی است و هرگونه اختلال در آن منجر به ایجاد مشکلاتی در روند اجرایی پروژهای عمرانی و تاخیر در تحویل طرح سرمایه گذاری می شود. یکی از راههای کسب موفقیت، دانستن دلائل اختلال و دوری جستن از آنها برای دست یافتن به راه حل بهتر است. عواملی مختلفی باعث کندی روند خرید و تدارکات می شوند و یکی از راه کارهایی که باعث افزایش بهرهوری سیستم خرید و تدارکات می شود، پیاده سازی و اجرای سیستم تدارکات به موقع و لازم است که بر اساس میزان تقاضا طراحی شده است. در این مقاله ضمن ارائه خلاصه مراحل مدیریت خرید و تدارکات پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری، به ارائه برخی از راهکارهایی که منجر به افزایش اثر بخشی بیشتر فرایند خرید و تدارکات اقدام شده، پرداخته میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.