ارزیابی فنی و اقتصادی استفاده از تقاطع های همسطح پروانه ای ) دوربرگردان ( در مقایسه با تقاطع های چراغدار با استفاده از نرم افزار شبیه ساز AIMSUN


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی فنی و اقتصادی استفاده از تقاطع های همسطح پروانه ای ) دوربرگردان ( در مقایسه با تقاطع های چراغدار با استفاده از نرم افزار شبیه ساز AIMSUN دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی فنی و اقتصادی استفاده از تقاطع های همسطح پروانه ای ) دوربرگردان ( در مقایسه با تقاطع های چراغدار با استفاده از نرم افزار شبیه ساز AIMSUN  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی فنی و اقتصادی استفاده از تقاطع های همسطح پروانه ای ) دوربرگردان ( در مقایسه با تقاطع های چراغدار با استفاده از نرم افزار شبیه ساز AIMSUN،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی فنی و اقتصادی استفاده از تقاطع های همسطح پروانه ای ) دوربرگردان ( در مقایسه با تقاطع های چراغدار با استفاده از نرم افزار شبیه ساز AIMSUN :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در برخی مکانهایی که تراکم ترافیک فراوان است و مسیرهایی که گره های کور ترافیکی ایجاد میشود، چاره ای جز این وجود ندارد که دور برگردان ایجاد گردد . یکی از این محل ها تقاطع ها می باشد . تقاطع با چراغ راهنمائی در خطوطشریانی معمولا در ساعات با ترافیک سنگین در شریان منجر به عملکرد نامناسب در آن محدوده می گردد . بسیاری از تاخیر اتفاق افتاده در حرکت وسایل نقلیه در تقاطعات مرسوم )چراغدار ( بواسطه گردش به چپ روی میدهد . طراحیتقاطع ها جدید به گونه ای است که سعی در آن دارد تاخیر بوجود آمده عبور وسایل نقلیه در تقاطع به واسطه گردش به چپ را کاهش دهد که این عمل با جایگزینی آن با گردش به راست که بوسیله دور برگردان شرایط آن مهیا می گردد در محلی خارج از تقاطع اصلی، ایجاد می گردد . هندسه )دوربرگردان ( طوری طراحی میگردد که با ایجاد یکجزیره بزرگ شونده شرایطی امن جهت عبور از دور برگردان را ایجاد میکند . پارامترهایی که در این تحقیق در نظر گرفته شده است عبارتند از : میزان حجم ترافیکی ، میزان مصرف سوخت، زمان سفر که نقش تعیین کننده ای رادرانتخاب طرح بهینه به عنوان تقاطع های همسطح دارند . سپس پارامترهایی مانند هزینه ساخت و تعمیر و نگهداری ،هزینه مصرف سوخت و هزینه زمان سفر با استفاده از روش تولید محور به هزینه ریالی تبدیل شده و در نهایت با وارد – کردن وزن های فیزیکی مربوط به هر پارامترکه با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی ) AHP ( و مقایسه دوزوجیپارامترها و نیز تجربه و نظر کارشناسی بدست آمده است برای هر تقاطع هزینه کلی مربوطه بدست میآید و در نتیجه تقاطعی که هزینه کمتر و مزیت فنی زیادی دارد به عنوان تقاطع منتخب معرفی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.