نقش رسانه در اشاعه فرهنگ اسلامی- ملی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش رسانه در اشاعه فرهنگ اسلامی- ملی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش رسانه در اشاعه فرهنگ اسلامی- ملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه در اشاعه فرهنگ اسلامی- ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش رسانه در اشاعه فرهنگ اسلامی- ملی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
دراین مقاله ضمن ارائه شناختی نسبت به فرهنگ ورسانه ها و ارائه تعاریف مربوط به رسانه و فرهنگ پرداخته می شود . رابطه متقابل فرهنگ و رسانه ریشه درتاریخ بشر دارد. به گونه ای که می توان گفت: فرهنگ و رسانه دو همزاد بشرو ازمقتضیات زندگی اجتماعیان سان بوده و ه ستند در طول تاریخ ان سان برای انتقال پیام خود، ر سانه ها را به کارگرفته و فرهنگ خود را نیز با آن گ سترش دادهاست. در جامعه نیز فرهنگ همین نقش را بر عهده دارد. سیاست از طریق فرهنگ عمل می کند و فرهنگ برای عمل، از امکانات مادی و اقتصادی بهره می گیرد؛ به عبارت دیگر، فرهنگ به مثابه ر سانه ای میان اراده و عمل جمعی عمل می کند. برر سی نقش ر سانه در اشاعه فرهنگ اسلامی – ملی هدف مهم این مقاله می باشد. روش این پژوهش اسنادی و مراجعه به پژوهش های معتبر و مختلف بودها ست. از مجموع برر سی نقش ر سانه ها بر ا شاعه فرهنگ در قلمروهای مختلف و ویژگی های افراد می توان دریافت که تو سعه فرهنگ اسلامی زمانی معنا می یابد که نسبت به فرصت ها و تهدیدهای فعالیت های رسانه ای آگاه باشیم. به عبارت دیگر، با شناسایی فرصت ها، از توان و قدرت نفوذ رسانه برای توسعه ی فرهنگ اسلامی- ملی، استفاده و در برابر چالش ها فراروی، تصمیم گیری کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.