نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به منظور بررسی نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندنانجام گرفت. نقش مهارت خواندن و کلید موفقیت در فرایند یاددهی ، یادگیری و مسائل پیش رو برای دانش آموزان در محیط های آموزشیضروری است. هدف از این مقاله استفاده از فناوری آموزشی و چند رسانه ای ها در فرایند یاددهی- یادگیری، به سبب دارا بودن قابلیت هایی به عنوان ابزاری کار آمد در فرایند آموزش و یادگیری مهارت خواندن است. روش مورد استفاده در این تحقیق، اسنادی، تحلیلی با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی است. یافته های بیانگر، آن است که استفاده از چند رسانه ای های آموزشی مناسب در فرآیندیاددهی ، یادگیری در ایجاد علاقه و بالا بردن توانایی مهارت خواندن دانش آموزان پایه اول ابتدایی مؤثر می باشد. به شرط آن که تحولات و نوآوری های جدید در برنامه های مدارس گنجانده شود و با تأکید بر یادگیری مهارت ها و کاربرد دانش، استفاده از ابزارها و وسایل و فناوری ها در آموزش بیشترین بهره را برد. و می توان تأثیر آموزش با کمک چند رسانه ای ها بر توانایی مهارت خواندن فراگیران اشارهنمود. و بر این اساس یادگیرندگان در مسیر پیشرفت مهارت خواندن قدم بردارند. نتیجه گیری؛ آموزش به کمک چند رسانه ای ها، خصوصاً در کلاس های پرجمعیت ، در صورت ایجاد امکانات لازم در مدارس روستایی، که معلمان فرصت کمتری برای آموزش فردی افراد ضعیف تر دارند، می تواند کمک مؤثری در ارتقاء سطح مهارت خواندن دانش آموزان پایه اول باشد. بین آموزش به کمک چند رسانه ای های الکترونیکی و یادگیری مهارت خواندن عمیق و مؤثر فراگیران رابطه مثبت و مستقیم وجود دارد، به گونه ای که چند رسانه ایآموزشی می تواند ناتوانی در خواندن دانش آموزان را اصلاح و بهبود بخشد. همچنین سطح کیفی مهارت خواندن، علاقه به فراگیری دانش ، تقویت بنیه ی علمی آینده سازان و جامعه ای تحصیل کرده و ارزشی را به دنبال داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.