مقایسهی برنامهی یادگیری توزیعی و فشرده و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسهی برنامهی یادگیری توزیعی و فشرده و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد رشت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسهی برنامهی یادگیری توزیعی و فشرده و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسهی برنامهی یادگیری توزیعی و فشرده و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسهی برنامهی یادگیری توزیعی و فشرده و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد رشت :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تحقیقات نشان داده است رشد تفکر انتقادی و مهارتهای مرتبط با آن، یکی از مهمترین اهداف نظامهای آموزشی، بهویژه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است. با توجه به چنین نقش و جایگاهی در پژوهش حاضر به مقایسهی تفکر انتقادی دانشجویاندارای برنامهی یادگیری توزیعی و فشرده در دانشگاه آزاد رشت، در سال تحصیلی ۵۹ ۵۹ پرداخته شده است. این پژوهش یک پژوهش علی مقایسهای است که به لحاظ هدف، کاربردی میباشد. جامعهی آماری آن ۶۳۳۳۱ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد رشت است که به روش تصادفی خوشهای)چند مرحله( در دو گروه ۷۵ نفری قرار گرفتند. ابزار گردآوری دادهها، آزمون برنامهییادگیری توزیعی و فشردهی پل فرس) ۱۹۷۴ ( و پرسشنامهی استاندارد تفکر انتقادی واتسون و گلیزر) ۱۹۸۰ ( میباشد که شامل ۵ مهارت؛ استنباط، شناسایی مفروضات، استنتاج، تعبیر و تفسیر و ارزشیابی استدلالهای منطقی است. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی)میانگین، انحراف استاندارد( و آمار استنباطی)آزمون t مستقل و آزمون مانوا( استفاده شد. نتایج حاصل ازپژوهش، بیانگر آن بود که تفکر انتقادی دانشجویان دارای برنامهی یادگیری توزیعی در مقایسه با تفکر انتقادی دانشجویان دارای برنامهی یادگیری فشرده، از میانگین بالاتری برخوردار است و یافتههای بهدست آمده لزوم توجه جدی و علمی به آموزش تفکر انتقادی را در قالب برنامههای آموزشی و سبکهای متفاوت یادگیری خاطر نشان میسازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.