کلاس وارونه مدل پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کلاس وارونه مدل پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کلاس وارونه مدل پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کلاس وارونه مدل پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کلاس وارونه مدل پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کلاس درس یا یادگیری وارونه یکی از رویکردهایی است که در سال های اخیر به خصوص از سال ۲۰۰۴ نگاه متخصصان و دست اندرکاران آموزش و یادگیری را به خود معطوف کرده است. سالهاست که معلمان به دنبال راههایی برای تغییر دادن شیوههای سنتی تدریس هستند.حتی پویاترین سخنرانیها نیز خستهکننده است. کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش، نوع جدیدی از یادگیری را مقدور ساخته استبه نحوی که یادگیری در محیطهای غیر از محیط کلاس درس امکانپذیر است )غلامحسینی، ۲۰۰۸ (. کلاس وارونه ۱ تغییر فضای آموزشی از مکان بزرگ به فضای یادگیری فردی و ارائه محتوای درسی خارج از کلاس است. کسب اطلاعات جدید و آموزش در منزل و تکالیف درسی در دانشگاه انجام میشود. مدرس فایل ویدئویی از کلاس درس تهیه و ضبط میکند و از طریق نرم افزارهای برخط قبل از شروع کلاس در اختیارفراگیران قرار میدهد به طوری که آنان در هر کجا و هر زمان به آن دسترسی داشته باشند و آن ها را قادر میسازد که در کلاس درس آمادگی بهتری داشته باشند )گالوی و همکاران ۲ ، ۲۰۱۴ (. استفاده از روشهای تدریس متنوع مانند سخنرانی، کارگاهی و … مزایا و معایبی داشتهاند و هیچکدام قادر نبودهاند تا مدرس و دانشجویان را به طور کامل به هدف غایی درس، تدوین پروژه در طول ترم، برسانند. در کلاس های درس، اغلب دانشجویان تقاضا دارند تا فایل ها از قبل به آنها داده شود. به نظر میرسد کلاس وارونه فرصت بسیار مناسبی را فراهم میکند تا دانشجویاندر ساعات کلاسی به تمرین و عمیقتر کردن یادگیری خود بپردازند. آموزش وارونه نیاز به تغییر در فرهنگ یادگیری، محیط قابل انعطاف، محتوای هدفدار و معلمین و مدرسینی با تجربه و حرفهای دارد )هم دان و همکاران ۳ ، ۲۰۱۵ (، اگرچه این مدل یک راه برای ایجاد کلاس درس یادگیرنده محور است ولی نمی توان آن را نوشداروی حل تمام مسائل آموزشی دانست. به نظر میرسد نیاز به تحقیقات کمی و کیفی در خصوص شناسایی پتانسیل این مدل در ایران و راهبردهایی برای عملی ساختن این روش وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.