بررسی نقش هوشمندسازی مدارس در بهبود کیفیت یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش هوشمندسازی مدارس در بهبود کیفیت یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش هوشمندسازی مدارس در بهبود کیفیت یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش هوشمندسازی مدارس در بهبود کیفیت یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش هوشمندسازی مدارس در بهبود کیفیت یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی بهبود کیفیت یادگیری با استفاده از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد است. فرضیه های پژوهش با در نظر گرفتن مولفه های بهبود کیفیت نگرش ها وادراکات، اکتساب و درهم تنیدن دانش، بسط و اصلاح دانش،استفاده معنادار از دانش و عادت های ذهنی از جمله مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. روش پژوهش با توجه به ماهیت پژوهش، توصیفیو از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری مورد مطالعه شامل کلیه معلمان ابتدایی شهر دولت آباد میباشد که از این تعداد ۵۰ نفر به عنوان نمونه با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. گردآوری داده ها با استفاده از مقیاس پرسشنامه یادگیری با ضریب پایایی ۸۸ / ۰ انجام شده است. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی صورت گرفت. تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش نشان دادکه بین همهی مولفه های بهبود کیفیت یادگیری و هوشمندسازی مدارس رابطه معنی دار وجود دارد. بیشترین اختلاف میانگین بین مولفه بسط و اصلاح دانش و قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس ) ۹۸ / ۱ = r( می باشد و کمترین اختلاف میانگین بین مولفه نگرش و ادراکات و قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس ) ۸۶ / ۰ = r( می باشد، که هر دو در سطح ۰۱ / ۰ < p معنی دار بودند. در راستای یافته های پژوهش می توان گفت که هوشمندسازی مدارس گام مهمی در پیشرفت یادگیری دانش آموزان برداشته است. همچنین بهره گیری از هوشمندسازی مدارس می تواند تمام ابعاد یادگیری ذهنی را در دانش آموزان تحت تاثیر قرار دهد و روش موثری در بهبود یادگیری دانش آموزان باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.