بررسی رابطه مدیریت زمان و اهمال کاری در دانشگاه محقق اردبیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مدیریت زمان و اهمال کاری در دانشگاه محقق اردبیلی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مدیریت زمان و اهمال کاری در دانشگاه محقق اردبیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت زمان و اهمال کاری در دانشگاه محقق اردبیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت زمان و اهمال کاری در دانشگاه محقق اردبیلی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مدیریت زمان با اهمال کاری در دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است.جامعه آماری این پژوهش را، ۲۰۰ نفر از کارکنانی که دارای تحصیلات دیپلم تا دکتری می باشند تشکیل داده است. که با استفادهاز جدول کرجسی مورگان از این تعداد ۱۳۰ نفر ) ۸۸ نفر مرد، ۴۲ نفر زن( به صورت نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوریاطلاعات از پرسش نامه مدیریت زمان حافظی و همکاران ) ۱۳۸۷ ( با پایایی ۰.۹۷ درصد و پرسشنامه اهمال کاری صفاری نیا و امیرخانی ) ۱۳۹۰ ) با پایایی ۰.۷۵ درصد استفاده شد. داده ها با استفاده از روشهای آماری توصیفی و استنباطی ) آزمون معناداری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره( تجزیه و تحلیل شد. برخی از نتایج به دست آمده به شرح زیر است: مدیریت زمان و تمام مولفه های آن غیر از مولفه هدف گذاری با اهمال کاری رابطه منفی و معنادار دارد. و از بین ابعاد مدیریت ارتباطات سهم بیشتری در پیش بینی اهمال کاری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.