بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در بهینه سازی فرآیند تدریس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در بهینه سازی فرآیند تدریس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در بهینه سازی فرآیند تدریس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در بهینه سازی فرآیند تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در بهینه سازی فرآیند تدریس :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

موضوع این مقاله بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در بهینه سازی فرآیند تدریس . هدف از این مقاله ضمن بیان مفاهیم رسانه، تدریس، یادگیری و به ویژه رسانه های آموزشی ضرورت توجه به کاربرد و انتخاب مناسب آنان در بهینه سازی تدریس مورد بحث قرار گرفته شده است. هر یک از رسانه های آموزشی می تواند تعمیق، توسعه و اثر گذاری بهتر تدریس در نظام آموزشی را بهدنبال داشته باشد. رسانه های آموزشی با کاربرد و شیوه ای خاص در یادگیری فراگیران و رسیدن به اهداف آموزشی نقش مهمی برعهده دارند.روش مورد استفاده در این پژوهش، اسنادی، تحلیلی با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی است. یافته های این پزوهش بیانگر آن است که رسانه های آموزشی مناسب بر بهینه سازی فرآیند تدریس اثر بخشی مطلوبی می گذارد. به شرط آن که انتخاب و کاربرد رسانههای آموزشی از روی شناخت صورت گیرد. به نقش فناوری آموزشی که معلم در فرآیند یاددهی-یادگیری بکار می گیرد در بهینه سازی فرآیند تدریس و ارتقای کیفیت تدریس معلم و یادگیری مؤثر دانش آموزان در کلاس درس می توان اشاره کرد. نتیجه گیری؛ بین انتخاب رسانه های آموزشی مناسب و بهینه سازی فرآیند تدریس و یادگیری عمیق فراگیران رابطه مثبت وجود دارد. به گونه ای که انتخاب وکاربرد اثر بخش رسانه های آموزشی مناسب می تواند باعث ارتقای کیفیت تدریس معلم، کارآمدی بیشتر و اثرگذاری پایدارتر در جهت فرآیند یادگیری مطلوب تر، افزایش سطح کیفی یادگیری فراگیران، علاقمند نمودن معلمان کوچک(دانش آموزان) به فراگیری دانش، صرفه جویی در زمان آموزش و یادگیری ، باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و در نتیجه تثبیت یادگیری آینده سازان و جامعه ای تحصیل کرده و خلاق و ارزشی را در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت هدایت کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.