بررسی تاثیر برنامه ی یادگیری مستقل هاروی و وولف بر اضطراب فراگیردانش آموزان تیز هوش شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر برنامه ی یادگیری مستقل هاروی و وولف بر اضطراب فراگیردانش آموزان تیز هوش شهر اصفهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر برنامه ی یادگیری مستقل هاروی و وولف بر اضطراب فراگیردانش آموزان تیز هوش شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر برنامه ی یادگیری مستقل هاروی و وولف بر اضطراب فراگیردانش آموزان تیز هوش شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر برنامه ی یادگیری مستقل هاروی و وولف بر اضطراب فراگیردانش آموزان تیز هوش شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اضطراب فراگیر، شایع ترین اختلال اضطرابی است. نگرانی شدید، معیار تشخیصی اصلی برای این اضطراب است. این نوع اضطراب از انواع گوناگون اضطراب مدرسه است که به صورت اضطراب افراطی و نگرانی ذهنی غیر قابل کنترل دانش آموز تعریف می شود که فرد دست کمسه علامت بدنی)تعریق، تپش قلب، احساس گرفتگی گلو، انتظار رخ دادن حادثه ای قریب الوقوع را به مدت ۶ ماه نشان می دهد. هدف ازاین پژوهش تعیین تاثیر آموزش برنامه یادگیری مستقل هاروی و وولف بر اضطراب فراگیر دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه تیزهوشان ۴۹ تشکیل – شهر اصفهان است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه تیزهوشان شهر اصفهان در سال ۴۹ داده بودند. برای جمع آوری اطلاعات پژوهش حاضر از پرسشنامه اضطراب مدرسه SRSC-C )هادیان، ۱۳۹۳ (استفاده شد. داده ها از طریقآزمون تحلیل کوواریانس و با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۱۸ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از این بود کهآموزش برنامه یادگیری مستقل هاروی و وولف بر کاهش اضطراب فراگیر دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه تیزهوشان شهر اصفهان اثر ۵/ بخش می باشد P<0/05 . نتایج پژوهش حاضر بیان گر این است که آموزش راهبردهای یادگیری مستقل، بر کاهش اضطراب فراگیر دانش آموزان نقش پر اهمیتی دارند. از نتایج پژوهش حاضر می توان استنباط کرد که چون آموزش برنامه یادگیری مستقل هاروی و وولف درپژوهش آزمایشی حاضر منجر به کاهش اضطراب فراگیر شده است؛ لذا معلم ها می توانند با استفاده از یافته این پژوهش، علاقه دانش آموزان خود را نسبت به یادگیری بهبود بخشند. همچنین از آنجایی که این برنامه به عنوان مهارت عمومی محسوب می شود و شرط ضروری یادگیری تمام دروس هستند و با توجه به اهمیت آموزش این برنامه، پیشنهاد می شود در آموزش ضمن خدمت معلم ها، آن ها را با برنامه یادگیری مستقل آشنا ساخته و زمینه آموزش اینگونه برنامه ها در مدارس فراهم آید، زیرا یادگیرندگان به طور خود به خودی از راهبردهای خودتنظیمی استفاده نمی کنند، مگر اینکه این راهبردها به آنان آموخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.