اثربخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی رویکرد تلفیقی نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی رویکرد تلفیقی نظریه ی یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بوشهر بود. روش پژوهش حاضر نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون و گروه کنترل بود. جامعه آماری شاملکلیه دانشجویان دانشگاه ازاد بوشهر بود. ابتدا پرسشنامه خلاقیت با نمونه گیری در دسترس روی ۰۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اجرا شد سپس از بین کسانی که نمره کمتری در پرسشنامه ها گرفتند ۰۲ نفر به تصادف انتخاب و به تصادف در دو گروه گواه و آزمایش ۱۱ نفره جایگزین شدند. سپس گروه آزمایش ۸ جلسه ۱/۵ ساعته اموزش خلاقیت براساس مفاهیم بنیادی نظریه یادگیری اجتماعی و تکنیک اسکمپر دریافت کردند و در گروه گواه مداخله ای صورت نگرفت. پس آزمون اجرا شد و داده ها باااستفاده از روش تحلی کوواریانس مورد تحلی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که تلفیق نظریه ی یادگیری اجتماعی کرامبولتز با تکنیک اسکمپر بر خلاقیت دانشجویان و تمامی ابعاد آن تاثیر معنا دار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.