طراحی مد لغزش دینامیکی بهینه جهت ردیابی مسیرهای پروازی مطلوب سه بعدی توسط پهپاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مد لغزش دینامیکی بهینه جهت ردیابی مسیرهای پروازی مطلوب سه بعدی توسط پهپاد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مد لغزش دینامیکی بهینه جهت ردیابی مسیرهای پروازی مطلوب سه بعدی توسط پهپاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مد لغزش دینامیکی بهینه جهت ردیابی مسیرهای پروازی مطلوب سه بعدی توسط پهپاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مد لغزش دینامیکی بهینه جهت ردیابی مسیرهای پروازی مطلوب سه بعدی توسط پهپاد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در این مقاله ردیابی مسیر پروازی پهپاد در فضای سه بعدی را با رویکرد کنترل مد لغزش دینامیکی ( DSMC )مورد مطالعه قرار گرفته است. ابتدا معادلات سیستماتیک حرکت پهپاد در فضای سه بعدی نوشته شده است. مشکل وپیچیدگی که این معادلات این است که اولاً نسبت به ورودیهای کنترلی به صورت nonaffin است. همچنین متغیرهایحالت معادلات سیستم در اینجا، سرعت هوا، زاویه مسیر پرواز و جهت مسیر پرواز است. لذا معادلات، مستقیماً در دستگاهمختصات دکارتی (عرضی، طولی و عمودی) نمی باشد. این دو مشکل عمده پیچیدگی هایی به روند معادلات اضافه می کندبنابراین ابتدا لازم است معادلات با تغییر متغیرهایی به فرم مناسب معادلات بر اساس مختصات دکارتی بازنویسی شود.سپس با تعریف ورودی هایی جدید بر اساس توابع غیرخطی ورودی های قبلی معادلات نسبت به ورودی های جدید بهساختار affine بدست آورده شود. پس از آن با تعریف مناسب هدف کنترلی (ردیابی)، بردارهای خروجی مطلوب تعیینمی شوند. معادلات ورودی – خروجی سیستم (I-O) را نوشته شده و به فرم کانونیکال کنترل کننده تعمیم یافته تبدیلمی گردد. بنابراین بر اساس تعداد خروجی ها تعداد بلوک های فرم کانونیکال کنترل کننده و تعداد سطوح لغزش مشخصمی گردد. قانون کنترل مدلغزشی دینامیکی بر اساس سطوح لغزش و قانون دستیابی مربوطه به آن طراحی میشود. در روندطراحی قانون کنترلی ضرایب بهینه (ضرایب سطوح لغزش و ضرایب آزاد موجود) قانون کنترلی با تعریف یک تابع هزینهمناسب و به روش عددی بدست می آید. در آخر نتایج شبیه سازی کامپیوتری برای ردیابی مناسب مسیر مطلوب مارپیچیتوسط پهپاد مذکور بر اساس رویکرد ارائه شده انجام می گردد تا عملکرد مطلوب کنترل کننده طراحی شده را نشان داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.