طراحی خودخلبان طولی هواپیما با روش کنترل مد لغزشی تناسبی -انتگرالی در حضور عدم قطعیت پارامتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی خودخلبان طولی هواپیما با روش کنترل مد لغزشی تناسبی -انتگرالی در حضور عدم قطعیت پارامتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی خودخلبان طولی هواپیما با روش کنترل مد لغزشی تناسبی -انتگرالی در حضور عدم قطعیت پارامتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی خودخلبان طولی هواپیما با روش کنترل مد لغزشی تناسبی -انتگرالی در حضور عدم قطعیت پارامتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی خودخلبان طولی هواپیما با روش کنترل مد لغزشی تناسبی -انتگرالی در حضور عدم قطعیت پارامتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این مقاله به طراحی خودخلبان طولی هواپیما با روش کنترل مدلغزشی تناسبی-انتگرالی پرداخته ایم ، این طراحیبرای سیستم دارای دو ورودی و دو خروجی و از مرتبه دو و دارای ۵۰ % عدم قطعیت به صورت رندم موثر بر ضرایبآیرودینامیک یک کنترل کننده غیر خطی و مقاوم طراحی شده است ، با طراحی این کنترل کننده هواپیما قادر است مسیرمطلوب را دنبال کند و خطا را نزدیک به صفر برساند و باعث پایداری در حضور عدم قطعیت ها می گردد. . جهت تضمینپایداری سیستم از طریق بررسی قضیه لیاپانوف استفاده میگردد. در این تحقیق به خاطر غیر خطی بودن زیاد ورودی سیستمو وجود عدم قطعیت کنترل کننده مد لغزشی با مدلغزشی تناسبی-انتگرالی مقایسه شده که علاوه بر مقاومت در برابر عدمقطعیت ها، دارای مزایای دیگری نیز از جمله عدم حساسیت نسبت به اغتشاشات خارجی، پاسخ گذرای سریع و سادگیطراحی و اجرا می باشد. نتایج حاصل بهبود شرایط در حالت مدلغزشی تناسبی-انتگرالی را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.