چارچوبی نوین برای ارزیابی سیستم های توصیه گر بر مبنای روش های مدل سازی و غنی سازی پروفایل کاربر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوبی نوین برای ارزیابی سیستم های توصیه گر بر مبنای روش های مدل سازی و غنی سازی پروفایل کاربر دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوبی نوین برای ارزیابی سیستم های توصیه گر بر مبنای روش های مدل سازی و غنی سازی پروفایل کاربر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوبی نوین برای ارزیابی سیستم های توصیه گر بر مبنای روش های مدل سازی و غنی سازی پروفایل کاربر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوبی نوین برای ارزیابی سیستم های توصیه گر بر مبنای روش های مدل سازی و غنی سازی پروفایل کاربر :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

در چند سال گذشته، به دلیل سهولت در انتشار داده ها در وب و رسانه های اجتماعی، حجم محتوای دیجیتالیبطور قابل توجهی افزایش یافته است. این مقدار زیاد از داده ها بر روی وب و رسانه های مختلف اجتماعی چالش هاییمانند فقدان ابرفضا و اضافه بار اطلاعات را به ارمغان می آورد. یکی از راه حل های امیدوار کننده برای غلبه بر این مشکلاتسیستم های توصیه گر هستند. سیستم های پیشنهاد دهنده تاثیر جمع آوری و بهره برداری از اطلاعات مربوط به اشخاصو موارد را بیشتر میکنند. در ادبیات موضوع، چندین روش برای مدل سازی و غنی سازی پروفایل کاربر ارائه شده است. دراین مقاله، ما یک چارچوب مقایسه برای مقایسه و طبقه بندی مدل سازی کاربران و غنی سازی مدل کاربران برای سیستمهای توصیه گر را معرفی می نماییم. چارچوب مقایسه ای ارائه شده شامل مولفه های زیر می باشد: (الف) روش مدل سازی(ب) روش غنی سازی، (ج) روش ارزیابی، و (د) پیکره مورد استفاده. ما سپس به چالش های موجود در زمینه سیستم هایتوصیه گر و گرایش های نوظهور در این زمینه می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.