رسانه اجتماعی و اثر آن بر عملکرد مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رسانه اجتماعی و اثر آن بر عملکرد مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رسانه اجتماعی و اثر آن بر عملکرد مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رسانه اجتماعی و اثر آن بر عملکرد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رسانه اجتماعی و اثر آن بر عملکرد مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تکنولوژی به مشتری این توانایی را می دهد تا درباره محصولات تحقیق کرده، آن ها را برچسب گذاری و نقد نماید. بنابراین بسیاری از شرکت ها امروزه صفحاتی را در شبکه های اجتماعی دارند تا اطلاعات محصولات خود را ارائه کرده و پاسخ های لازم را از مشتریان بگیرند. در این مقاله اثر رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتریان بررسی خواهد شد و درنتیجه این تحقیق از نوع کمی خواهد بود. از ۱۱۶ پاسخگو یا داوطلب و آنالیز تک متغیری و دو متغیری استفاده شده است. پس از آنالیز، پروفایل مشتریانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، ایجاد گردید و پس از انجام آنالیز آماری پیچیده با استفاده از SPSS و آنالیز سکوی آنلاین پرسشنامه میزبان، توانستیم اثرات حقیقی و واقعی رسانه اجتماعی را بر تغییرات عملکرد مشتری بررسی و درک نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.