بررسی عوامل موثر در سوئیچینگ مشتری از تجارت الکترونیکی به تجارت موبایلی در میان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در سوئیچینگ مشتری از تجارت الکترونیکی به تجارت موبایلی در میان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در سوئیچینگ مشتری از تجارت الکترونیکی به تجارت موبایلی در میان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در سوئیچینگ مشتری از تجارت الکترونیکی به تجارت موبایلی در میان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در سوئیچینگ مشتری از تجارت الکترونیکی به تجارت موبایلی در میان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

ابن مقاله فاکتورهای اساسی را که جهت سوئیچینگ مشتری(تغییر استفاده) از تجارت الکترونیکی به تجارت موبایل ضروری می باشد را مد نظر قرار داده است. این پژوهش افرادی را در نظر گرفته است که این تغییر استفاده را تجربه نموده اند. برای بررسی این موضوع مدلی پیشنهاد شده و پرسشنامه ای بر اساس آن طراحی و بین ۱۸۱ نفر توزیع شده است . برای تحلیل داده های جمع آوری شده از تحلیل عاملی تاییدی و نرم افزار SPSS استفاده شده است . طبق نتایج بدست آمده سهولت استفاده درک شده تاثیر مستقیمی بر روی اعتماد اجتماعی و سودمندی درک شده دارد ، همچنین سودمندی درک شده و اعتماد اجتماعی بر روی نفوذ اجتماعی تاثیری مستقیمی دارند و در پایان هرکدام از این چهار مولفه ی ذکر شده به نوبه ی خود بر قصد سوئیچینگ مشتری تاثیر دارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.