اقتصادسنجی پردازش ابری: مقایسه انواع روش های تعیین قیمت خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقتصادسنجی پردازش ابری: مقایسه انواع روش های تعیین قیمت خدمات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقتصادسنجی پردازش ابری: مقایسه انواع روش های تعیین قیمت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقتصادسنجی پردازش ابری: مقایسه انواع روش های تعیین قیمت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقتصادسنجی پردازش ابری: مقایسه انواع روش های تعیین قیمت خدمات :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در محیط محاسبات ابری سرویس دهنده ای که از قیمت های پویا استفاده می کند در مقایسه با یک سرویس دهنده ابر که از قیمت های ثابت استفاده می کند، دارای انعطاف بیشتری در زمان های مختلف است و توسط کاربران انتخاب خواهد شد. هدف این مقاله نیز ارائه یک مدل مناسب قیمت گذاری پویا برای سرویس دهنده های ابری است؛ نتیجه استفاده از مدل قیمت گذاری پویای پیشنهادی، افزایش جذب کاربران و افزایش درآمد سرویس دهندگان می باشد. اطلاع از قیمت هایی که در دوره های زمانی گذشته مورد توافق کاربر و سرویس دهنده قرار گرفته است، کمک شایانی در تعیین قیمت کنونی منبع به سرویس دهنده خدمات می کند؛ بنابراین سرویس دهنده سعی خواهد کرد قیمت هایش را با میانگین گیری وزنی از قیمت-های تاریخچه ای (که مورد توافق طرفین قرار گرفته است) و دادن وزن بالاتر به قیمت تراکنش های نزدیک تر، به گونه ای ارائه دهد که در محدوده قیمت های ارائه شده گذشته و متناسب با سطح انتظار کاربر باشد. پس از تعیین قیمت با استفاده از میانگین موزون، جهت ارائه قیمت های عادلانه و منطقی تر به کاربر، یک فاکتور دیگر را نیز جهت تغییر قیمت اعمال می کنیم که با استفاده از نرخ پذیرش فراهم کنندگان سرویس در دوره های گذشته، سعی خواهد نمود به گونه ای قیمت ها را افزایش یا کاهش دهد که منجر به افزایش جذب کاربران و نیز افزایش درآمد سرویس دهنده گردد. تمامی موارد ذکر شده را در حراجی دو سویه مستمر اعمال خواهیم کرد؛ این نوع حراجی هم کاربر و هم سرویس دهنده را در تعیین قیمت شرکت می-دهد. طرفین پیشنهاد قیمت خود را اعلام می کنند و حراجگر قیمتی که مورد پذیرش طرفین است و سود هر دو را حداکثر می نماید به عنوان قیمت نهایی اعلام می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.