ارائه مدل پیشنهادی در تحلیل رفتار مشتریان ایرانی در محیط های تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل پیشنهادی در تحلیل رفتار مشتریان ایرانی در محیط های تجارت الکترونیکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل پیشنهادی در تحلیل رفتار مشتریان ایرانی در محیط های تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل پیشنهادی در تحلیل رفتار مشتریان ایرانی در محیط های تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل پیشنهادی در تحلیل رفتار مشتریان ایرانی در محیط های تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه پیشرفت فناوری تاثیر بسیار زیادی بر تجارت و داد و ستد داشته به طوری که نوع جدیدی از روابط بین انسان ها در دنیای تجارت به وجود آمده است. محیط تجارت الکترونیکی این امکان را به مشتریان می دهد که از طریق ارتباط مستقیم با وب سایت های تجاری اقدام به خرید کالا و استفاده از خدمات کنند. مشتری در خرید برخط به دنبال سهولت خرید و امنیت در محیط خرید است. درک مکانیزم های خرید و رفتار مشتری در محیط برخط جز اولویت های فروشندگانی است که قصد توسعه فعالیت های خود و حضور موفق در بازارهای مجازی را دارند. چرا که محیط رقابتی تجارت الکترونیکی باعث شده تا بنگاه های تجارت الکترونیکی برای بقا در این محیط به شناخت رفتار مشتری و جذب آنها به طرف خود توجه بیشتری خرج دهند؛ بنابراین باید مکانیزم های خرید و رفتار مشتری را به درستی درک کرد. در این مطالعه سعی شده است با بررسی عوامل مهم در رفتار مشتریان ایرانی در محیط تجارت الکترونیکی ایران، علل و معیارهای اصلی تاثیرگذار شناسایی و یک مدل تحلیل رفتاری پیشنهاد شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.