مدیریت استرس شغلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت استرس شغلی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت استرس شغلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استرس شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت استرس شغلی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه استرس یکی از عمومی ترین مسائل زندگی انسان است که ناشی از عوامل مختلف فردی، محیطی و شغلی می باشد و ما ناچار از درک و شناخت مفهوم استرس و راه های پیشگیری و مقابله با آن هستیم. در این مقاله پس از اشاره ای کوتاه به تاریخچه ی مطالعات مرتبط با استرس، به بیان مفهوم و معانی استرس و رویکردهای مختلفی که توسط محققین پیرامون فرآیند استرس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته ذکر شده است. در ادامه عوامل بروز استرس، مدل های مختلف استرس های شغلی، پیامدهای بروز استرس و در پایان راهکارهای پیشگیری و مقابله با استرس مورد بررسی قرار گرفته اند. بر اساس نتایج بدست آمده از پژوهش حاضر استرس کاری، تاثیرات جسمی، روانی و رفتاری نامطلوبی بر سلامت فرد دارد و سازمان متبوع نیز متاثر از پیامدهای سوء استرس قرار می گیرد که با رعایت مراقبت ها و راهکارهایی پیشنهاد شده، می توان این تبعات سوء را به حداقل ممکن کاهش داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.