رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک های دولتی فسا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک های دولتی فسا) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک های دولتی فسا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک های دولتی فسا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک های دولتی فسا) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

روند کنونی ارزیابی عملکرد در داخل سازمان ها با الهام از مدیریت عملکرد پا را فراتر نهاده و در آن جدای از ارزیابی عملکرد به تعیین میزان شایستگی و لیاقت، قابلیت رشد و ارتقا و ترفیع نیز توجه شده است . همه سازمان ها برای توسعه، رشد و پایداری در عرصه رقابت امروزی به نوعی سیستم ارزیابی عملکرد نیاز دارند تا بتوانند در قالب آن کارای و اثر بخشی خود را بسنجند. امروزه هیچ کس در اهمیت و نقش اندازه گیری عملکرد شکی ندارد. در واقع اعمل مدیریت بدون اندازه گیری به سختی امکان پذیر است. ارزیابی عملکرداین امکان را فراهم میکند تا سازمان ها با کاهش ضعف ها و افزایش قوت ها شرایط را برای بهبود مستمر فراهم کند. پژوهش حاضر از نوع مطالعات توصیفی تحلیلی با رویکرد پیمایشی است. جامعه آماری این – پژوهش را تمامی کارکنان بانک های دولتی شهرستان فسا تشکیل می دهند. نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۶۰ نفر می باشند، که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد می باشد، که ضریب پایایی و روایی قابل قبول برای آن تأیید شده است.تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس تکنیک تاپسیس صورت پذیرفت. نتایج تحقیق بیانگر آن است که شاخص رعایت پوشش مناسب با ضریب نزدیکی نسبی ۰/۹۳۸۶ با اختلاف قابل توجهی از سایر شاخص ها در رتبه نخست قرار دارد و شاخص عدم سوء استفاده از اضافه کاری ها به عنوان رتبه آخر شناخته شد. همچنین رتبه بندی مولفه های عملکرد سازمانی نشان داد؛ همکاری با ضریب نسبی ۰/۷۶۶۵ در رتبه نخست و قضاوت با ۰/۳۳۴۸ در رتبه یازدهم قرار گرفته اند. از دیگر یافته های این پژوهش این است که سن، سابقه خدمت و تحصیلات کارکنان در نتیجه پژوهش تأثیر گذار نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.