تاثیر روش تدریس بحث گروهی در آموزش علوم بر کیفیت زندگی درمدرسه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر روش تدریس بحث گروهی در آموزش علوم بر کیفیت زندگی درمدرسه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر روش تدریس بحث گروهی در آموزش علوم بر کیفیت زندگی درمدرسه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر روش تدریس بحث گروهی در آموزش علوم بر کیفیت زندگی درمدرسه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر روش تدریس بحث گروهی در آموزش علوم بر کیفیت زندگی درمدرسه :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی تاثیر روش تدریس بحث گروهی در آموزش علوم بر کیفیت زندگی در مدرسه دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی بود. برای دست یابی به این هدف از روش آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل و جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سرایان در سال تحصیلی ۹۵ -۹۴ بهره گرفته شد، که تعداد ۵۰ نفر دانش آموز به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. ابزار پژوهش، پرسشنامه ی ۳۹ سوالی کیفیت زندگی در مدرسه آینلی و بروک بود. ضریب پایایی پرسشنامه برابر با ۰/۸۶محاسبه گردید. در روش تجزیه و تحلیل داده ها، برای مشخص کردن معناداری تفاوت بین دو گروه از تحلیل کواریانس استفاده شد و نتایج حاصل از این بررسی نشان داد که روش تدریس بحث گروهی برافزایش رضایت کلی از مدرسه، کاهش عاطفه منفی نسبت به مدرسه، افزایش ارتباط با معلمان، افزایش همبستگی اجتماعی، افزایش باورهای درست نسبت به مفید بودن مدرسه، افزایش احساس اطمینان به توانایی های خود برای موفقیت در کارهای مدرسه و افزایش احساس خودانگیختگی و لذت بردن از یادگیری، دانش آموزان پسر پایه پنجم تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.