بررسی تاثیر دانش شبکه ای با محوریت رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی شرکت های صادرکننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر دانش شبکه ای با محوریت رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی شرکت های صادرکننده دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر دانش شبکه ای با محوریت رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی شرکت های صادرکننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دانش شبکه ای با محوریت رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی شرکت های صادرکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر دانش شبکه ای با محوریت رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی شرکت های صادرکننده :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش،تعیین تاثیر دانش شبکه ای با محوریت رقبا بر ارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی شرکت های صادر کننده می باشد. در حالی که تجربه و دانش تجربی مفاهیم محوری در تجارت بین المللی هستند اما نکته مهم این است که درباره ی تاثیراتشان برارزش ارتباطات تجاری مقدار اندکی مطالب نوشته شده است. به همین دلیل دراین مقاله محقق سعی کرده است تا تاثیر دانش تجربی شبکه و نقش ان را به خوبی بررسی نماید. بدین ترتیب جامعه اماری آن کلیه مدیران و کارشناسان ۲۹ شرکت کوچک و متوسط (SME)صادرکننده درایران هستند، که دادههای لازم با الهام و برگرفته از تحقیقات هوهنتال و همکاران(۲۰۱۴) از ۱۶۹ نفر از اعضای نمونه آماری که به روش تصادفی طبقه ای انتخاب شدند، گردآوری شده است. آزمون مدل مفهومی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری و با به کارگیری نرم افزارLISREL انجام شد. این مقاله مجموعه ای از فرضیات به هم مرتبط درباره ی تاثیرات تجربه ی بین المللی ،دانش تجاری در یک بازار خارجی را فرموله سازی می کند.نتایج به دست آمده حاکی از آن است که دانش تجربی شبکه اهمیت دانش مربوط به مشتری و اهمیت دانش مربوط به رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی تاثیر مثبت معنادار دانش مربوط به رقبا برارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی تاثیر مثبت معنادار دارند. همچنین تاثیر مثبت و معنادار دانش درباره مشتریان در شبکه براهمیت دانش درباره رقیبان تایید گردید. ازدیگر نتایج پژوهش این بود که نشان داده شد تجزیه بین المللی بردانش تجربی شبکه در بازار خارجی مثبت و معنادار دارد. همچنین در نهایت نیز نشان داده شده تجربه بین المللی براهمیت دانش درباره رقبا در شبکه بازار خارجی تاثیر مثبت معنادار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.