بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها و ظرفیت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها و ظرفیت ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها و ظرفیت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها و ظرفیت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی و برندسازی در کشورهای اسلامی؛ چالش ها و ظرفیت ها :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

دراین مقاله پس از ارائه مفاهیم مقدماتی، ظرفیت ها وچالش های برندسازی وبازاریابی درکشورهای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد. هدف اصلی این مقاله توصیف و توضیح چالش های موجود برندسازی و بازاریابی درکشورهای اسلامی و بیان ظرفیت های بالقوه آن می باشد. روش کار به صورت مطالعه کتابخانه ای و بررسی عمدتا تحلیلی و توصیفی است. این مقاله نشان می دهد که زمینه ها وفرصت های فراوانی برای برند سازی و بازاریابی درکشور های اسلام وجود دارد و از طرف دیگر فاکتورهای بسیاری وجود دارند که می توانند موانعی را برای رشد برندهای برآمده از دنیای مسلمانان ایجاد نمایند با این همه درصورتی که استراتژی های درستی بکاربرده شوند، این چالش ها برطرف شدنی هستند. ایجاد محصولات بایک هویت منحصر به فرد براساس اهداف و ارزش های بنیادین اسلامی، اجیای یک فرهنگ نوآوری و توسعه روش های ابتکاری و بازاریابی رقابتی از راهکارهای پیشنهادی برطرف کردن موانع برندسازی و بازاریابی اسلامی تلقی می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.