تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نیات رفتاری مصرف کنندگان دیدگاه مشتریان شرکت گیتی پسند در شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نیات رفتاری مصرف کنندگان دیدگاه مشتریان شرکت گیتی پسند در شهر اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نیات رفتاری مصرف کنندگان دیدگاه مشتریان شرکت گیتی پسند در شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نیات رفتاری مصرف کنندگان دیدگاه مشتریان شرکت گیتی پسند در شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نیات رفتاری مصرف کنندگان دیدگاه مشتریان شرکت گیتی پسند در شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

از اواسط دهه ۱۹۹۰ جهان روند رو به افزایش توجه عمومی را نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکتها و تأثیر فعالیت شرکتها بر رفاه و آسایش جهانی، تجربه کرده است. این چالش که بهترین راه برای مطمئن شدن از این موضوع که استراتژیهای کسب و کار شرکتها، تا چه حد مسئولیت اجتماعی را در نظر میگیرند، مورد بحث و مناظره زیادی قرار گرفته. لذا با توجه به اهمیت اقدامات مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت و هزینه های هنگفتی که این اقدامات در پی خواهند داشت؛ این پژوهش در پی آن است که اثر این اقدامات را بر نیات رفتاری مصرف کننده، رضایت مشتری و ارزش ویژه برند؛ مورد نقد و بررسی قرار دهد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، از نوع پژوهشهای کاربردی است و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر از لحاظ هدف، از نوع پژوهشهای کاربردی است و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان شرکت گیتیپسند، تشکیل دادهاند. نمونه مورد مطالعه ۲۹۶ نفر بوده است که به وسیله روش نمونه گیری ترکیبی انتخاب گردیدهاند. به منظور تعیین پایایی ابزار سنجش، روش آلفای کرونباخ مورد استفاده قرار گرفته است که مقدار این سنجه برای هر یک از معیارهای بالای ۰/۷۰ بوده است. آزمون فرضیات این پژوهش نیز با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و از طریق نرم افزارهای SPSSوAmosانجام گرفته است.یافته های این پژوهش نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ویژه برند اثر مثبت دارد و رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز بر نیات رفتاری مصرف کننده تأثیرگذار میباشند. اما مسئولیت اجتماعی شرکت بر نیات رفتاری مصرفکننده در نمونه بررسی شده، تأثیری نداشت. نتایج این پژوهش برای سایر پژوهشگران علاقه مند به این موضوع و مدیران شرکت های تولیدی به طور عام و شرکت گیتی پسند به طور خاص، قابل استفاده میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.