ارتباط بین استراتژی های بازاریابی سبز و وفاداری مصرف کننده به برند لوازم خانگی سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین استراتژی های بازاریابی سبز و وفاداری مصرف کننده به برند لوازم خانگی سبز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین استراتژی های بازاریابی سبز و وفاداری مصرف کننده به برند لوازم خانگی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین استراتژی های بازاریابی سبز و وفاداری مصرف کننده به برند لوازم خانگی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین استراتژی های بازاریابی سبز و وفاداری مصرف کننده به برند لوازم خانگی سبز :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

زمین و طبیعت محیط آن یکی از بزرگترین موهبت های خداوندی به نسل بشر می باشد. متاسفانه بعد از انقلاب صنعتی و به دنبال پیشرفت های سریع علمی، میزان استفاده از سوخت های فسیلی و منابع تجدید ناپذیر در سرتاسر جهان افزایش صعودی یافته است که نتیجه آن آلودگی روزافزون محیط زیست می باشد. در سالهای اخیر جنبشی با نام مصرف کنندگان سبز در سراسر دنیا بوجود آمد که قصدشان خرید محصولات سبز می باشد. هدف تحقیق حاظر بررسی ارتباط بین استراتژی بازاریابی سبز و وفاداری مصرف کننده به برند لوازم خانگی سبز می باشد. جامعه آماری در این تحقیق، عبارت است از همه خریدارانی که به فروشگاه های بزرگ عرضه کننده لوازم خانگی در شهر تبریز در بازه زمانی یکم الی بیست و پنجم اسفند ماه سال ۱۳۹۴ مراجعه نموده اند. برای به دست آوردن حجم نمونه، یک نمونه ۴۳۱ نفری با روش نمونه گیری خوشه ای از بین همه مراجعین به فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده معتبر لوازم خانگی در شهر تبریز، انتخاب گردید. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق، پرسشنامه استاندارد می باشد. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع پیمایشی است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از روش مدل سازی معادلات ساختاریSEM با استفاده از نرم افزار SPSS21 استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که بغیر از استراتژی کاهش ضایعات که ارتباطی با وفاداری مصرف کننده به برند سبز نداشت، ارتباط مثبت و معنی داری سایر فرضیات تحقیق و وفاداری مصرف کننده برند لوازم خانگی سازگار با محیط زیست در شهر تبریز، مورد تائید قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.