شناسایی واولویت بندی شاخصهای بخشبندی بازار هدف مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی واولویت بندی شاخصهای بخشبندی بازار هدف مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان ) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی واولویت بندی شاخصهای بخشبندی بازار هدف مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی واولویت بندی شاخصهای بخشبندی بازار هدف مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی واولویت بندی شاخصهای بخشبندی بازار هدف مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان ) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

بازار هدف بخشی از فرایند تقسیم بندی بازار است که در آن، مشتریان را با نیازها و عادات خرید مشابه در یک گروه طبقه بندی میکند. مشتریان تامین کننده منافع مالی سازمان می باشند. لذا نه تنها شناخت نیازهای آشکار آنان، بلکه پیش بینی، تعیین و هدایت نیازهای پنهان مشتریان، طراحی و اجرای برنامه های ارائه خدمات در جهت رفع این نیازها برای جذب مشتری از ارکان اساسی هرگونه فعالیت در سازمان می باشد.لذا هدف از پژوهش حاضرشناسایی واولویت بندی شاخصهای بخشبندی بازار هدف مشتریان شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان بوده است. سوال اصلی ما در این مطالعه آن است که،اولا اصلی ترین شاخص های بخش بندی بازارهای هدف شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان کدامند؟ ثانیا رتبه بندی این شاخصها چگونه است ؟ روش تحقیق بکارگرفته شده دراین پژوهش ازلحاظ هدف ،کاربردی واز لحاظ جمع آوری اطلاعات توصیفی پیمایشی بوده که ابزار مورد استفاده در آن دو پرسشنامه بوده است که پرسشنامه شماره ۱ محقق ساخته بوده و ضریب آلفای کرونباخ آن ۰.۹۴ به دست آمد که این نشان از پایایی خوب آن دارد.حجم نمونه این پرسشنامه ۱۰۰نفر بوده است .اما پرسشنامه شماره ۲ که پرسشنامه مقایسات زوجی است در میان ۲۲ نفر از کارشناسان و خبرگان شعب بانک کشاورزی شهرستان سمنان توزیع شده است. روش مورداستفاده برای رتبه بندی شاخصها تکنیک AHP و نرم افزار اکسپرت چویس بوده است. بنابرنتایج تحقیق ارائه خدمات از طریق برنامه های بازاریابی بالاترین اولویت را در میان شاخصهای بخش بندی بازار هدف شعب بانک کشاورزی سمنان به خود اختصاص داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.