شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر (مطالعه موردی شرکت هیمالیا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر (مطالعه موردی شرکت هیمالیا) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر (مطالعه موردی شرکت هیمالیا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر (مطالعه موردی شرکت هیمالیا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر (مطالعه موردی شرکت هیمالیا) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر (مطالعه موردی شرکت هیمالیا) در سال ۱۳۹۴ صورت گرفت. روش پژوهش بر اساس هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی بود. جامعه و نمونه آماری را خبرگان دانشگاهی، متخصصین و مدیران شرکت هیمالیا تشکیل میدادند، که تقریبا ۳۶ نفر بودند. ابتدا عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی با استفاده از منابع مرتبط( پژوهش های هیوی و همکارانش۲۰۰۹ ولی و همکارانش ۲۰۱۴ ) شناسایی شد. سپس با نظرات خبرگان و متخصصان عوامل تاثیرگذار در چهار دسته کلی شامل پویایی محیطی، مدیریت محیط درونی، خرید سبز و همکاری با مشتریان به همراه ۲۰ زیر معیار پالایش و سلسله مراتب درخت تصمیم طراحی شد. در گام بعد به وسیله مقایسات زوجی داده های لازم جمع آوری و با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل نشان داد؛ در میان ابعاد فوق، پویایی محیطی با وزن ۰.۲۹۷ دارای بیشترین اولویت، همکاری با مشتریان با وزن۰.۲۵۷ در اولویت دوم، مدیریت محیط درونی با وزن ۰.۲۳۵ در اولویت سوم و در نهایت خرید سبز با وزن ۰.۲۱۴ در اخرین اولویت عوامل تاثیر گذار بر نوآوری تکنولوژی در شرکتهای تولید لوازم خانگی یخچال و فریزر قرار گرفتند. همچنین سرمایه گذاری بالا در تحقیق و توسعه با نمره ۰.۱۷۵ بیشترین وزن را در میان زیر معیارهای دارا بود، طراحی مبتنی بر محیط با وزن ۰.۱۰۵ در اولویت دوم و تخصیص منابع سازمانی جهت کشف و اجرای ایده های نو دارای ۰.۰۹۱سومین اولویت را در میان زیرمعیارها داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.