رابطه ارزش ویژه برند و عملکرد فروش (مطالعه موردی شرکت های تولیدکننده لبنی تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ارزش ویژه برند و عملکرد فروش (مطالعه موردی شرکت های تولیدکننده لبنی تهران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ارزش ویژه برند و عملکرد فروش (مطالعه موردی شرکت های تولیدکننده لبنی تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ارزش ویژه برند و عملکرد فروش (مطالعه موردی شرکت های تولیدکننده لبنی تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ارزش ویژه برند و عملکرد فروش (مطالعه موردی شرکت های تولیدکننده لبنی تهران) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بیش از چند دهه از معرفی مباحث برند و مدیریت ان و توجه روز افزون مدیران و بازاریابان به آن نمی گذرد . ارزش واقعی یک شرکت ذر اذهان خریداران بالقوه شرکت قرار دارد و اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثر بخشی عملکرد و فعالیت های سازمان بر همه آشکار است. مدیریت برند یکی از ابزارهای کارامد و حائز اهمیت است که بازاریابان از آن در تدوین استراتژی ها و برنامه های بازاریابی از آن بهره میبرند و از مهمترین اهداف مدیران و بازاریابان ایجاد برندی است برای دهه ها باقی بماند و بتواند قدرت نفوذ در طبقات مختلف مشتریان را داشته باشد و متناسب با اهمیت ومعروفیت برند بر خود عملکرد سازمان هم تاثیر گذار باشد. ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژه آن امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده،ارزش ادراک شده براساس هزینه، آگاهی از برند، آشنایی با برند، تمایل به پرداخت بالاتر، محبوبیت برند، منحصر بودن برند و…. ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند. در این مقاله تلاش میگردد ارتباط میان ارزش ویژه برند و عملکرد فروشگاهای ارزیابی قرار گیرد و برای رسیدن به این مهم، بازار رقابتی فروش محصولات لبنی برای آزمون انتخاب شده است. در این پژوهش برای بررسی روابطه میان متغیرها از روش معادلات ساختاری استفاده گردید. نتایج نشان داد که تمامی ابعاد ارزش ویژه مشتری محور دارای ارتباط مثبتی با عملکرد فروش هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.