بررسی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ملی با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن و AHP فازی با تأکید بر شاخص های مالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ملی با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن و AHP فازی با تأکید بر شاخص های مالی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ملی با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن و AHP فازی با تأکید بر شاخص های مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ملی با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن و AHP فازی با تأکید بر شاخص های مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ملی با استفاده از مدل کارت امتیاز متوازن و AHP فازی با تأکید بر شاخص های مالی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه رشد سیستم بانکداری به موازات رشد بازارها افزایش یافته و موجب رقابت شدید بین بانکهای دولتی و خصوصی گردیده لذا برای حفظ مشتریان و سهم بازار نیاز است تا عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد شناسایی و با مد نظر قرار دادن خواسته مشتریان، نسبت به از بین بردن نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت اقدام نمود که در این مسیر داشتن ابزار اندازه گیری مناسب برای رسیدن به نتایج واقعی نیاز است. تحقیق حاضر سعی دارد تا با کمک کارشناسان و خبرگان بانک ملی نسبت به ایجاد یک روش مؤثر در این زمینه مبادرت ورزد. لذا براساس یافته های این پژوهش با هدف بررسی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ملی شعب سمنان با استفاده از کارت امتیازی متوازن و روش سلسله مراتبی فازی AHP با توزیع ۲ نمونه پرسشنامه بین کارشناسان و خبرگان بانک پرسشنامه ۱ برای تبیین شاخص ها و پرسشنامه ۲ برای اولویت بندی آنها از بین ابعاد چهار گانه، بعد مالی در رتبه اول، بعد مشتری در رتبه دوم و ابعاد رشد و یادگیری و فرآیند داخلی به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار داشته و در کل شاخصهای مورد مطالعه، دسترسی آسان به خدمات بانکی از بعد مشتری در جایگاه اول اهمیت و فعالیتهای بازاریابی از بعد فرآیند داخلی کمترین اهمیت را دارا هستند. ضمناً پیشنهاد می گردد با انجام تحقیقاتی مشابه و استفاده از شاخص های مورد استفاده در این تحقیق، عملکرد بانک ملی در سایر استان ها مورد ارزیابی قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.