ارائه مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آسیا با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری(مطالعه موردی:بیمه آسیا استان سمنان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آسیا با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری(مطالعه موردی:بیمه آسیا استان سمنان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آسیا با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری(مطالعه موردی:بیمه آسیا استان سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آسیا با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری(مطالعه موردی:بیمه آسیا استان سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آسیا با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری(مطالعه موردی:بیمه آسیا استان سمنان) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز،خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای رقیب روز به روز به یکدیگر شبیه تر می شوند و دیگر به سختی می توان مشتری را با ارائه خدمتی کاملاً بدیع در بلندمدت شگفت زده کرد؛زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند.از این رو توجه جدی به مشتری،لازمه تداوم فعالیت در بازارهای رقابتی امروز می باشد.از طریق جلب رضایت مشتری،سازمانها می توانند هزینه های تولیدشان را کاسته و درآمدشان را افزایش دهند.مدیریت ارتباط با مشتری به مدیران و سازمانها در برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و حفظ آنها کمکمی کند.بنابراین تدوین و استقرار سیستم کارآمد مدیریت ارتباط با مشتری،جزء ضروریات سازمانهای امروزی محسوب می شود. هدف این پژوهش ارائه مدلی برای مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آسیا استان سمنان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری می باشد.ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته بوده است که اعتبار و روایی آن با استفاده از نرم افزار SmartPLS سنجیده شده است. در این روش ضمن مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی و بررسی ارتباط بین متغیرهای مکنون به برآورد مدل اندازه گیری، همبستگی نشانگرها با متغیر مکنون و در مرحله دوم به برازش کل مدل از طریق شاخص های برازندگی می پردازد.یکی از آزمون هایی که در این روش برای آزمون مدل ساختاری و اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد، توزیع t است.نتایج بدست آمده از پژوهش حاکی از آن است که توانمندی مدیریت دانش،کیفیت مراودات،متغیرهای سازمانی و فناوری بر مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر معنادار و مثبتی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.