شناسایی نیاز های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهانو نقش آن در تربیت فرهنگی دانشجو – معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی نیاز های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهانو نقش آن در تربیت فرهنگی دانشجو – معلمان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی نیاز های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهانو نقش آن در تربیت فرهنگی دانشجو – معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی نیاز های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهانو نقش آن در تربیت فرهنگی دانشجو – معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی نیاز های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهانو نقش آن در تربیت فرهنگی دانشجو – معلمان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی نیازهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان است. این پژوهش از نوع کاربردی و روش آن توصیفی – تحلیلی و پیمایشی است و در انجام آن از دو روش کیفی و کمی استفاده شده است. جامعه آماری بخش کیفی ۱۹ نفر از صاحب نظران تعلیم و تربیت کشور بود که به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. جامعه آماری بخش کمی تمام ۹۱ نفر اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بود که به روش نمونه گیری تصادفی ۷۸ نفر از آنان به عنوان نمونه انتخاب گردید. داده های پژوهش از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته و پرسشنامه محقق ساخته گردآوری گردید. طبق نتایج پژوهش در بخش کیفی مهمترین نیازهای آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان عبارتند از: ۱- نیاز های دینی با تأکید بر تعلیم و تربیت اسلامی، ۲– نیازهای اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی شامل چهار حیطه فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی. یافته های پژوهش در بخش کمی نیز نشان داد که میزان نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان به آموزش در هر دو زمینه پیشنهادی بیشتر از سطح متوسط است. مهمترین نیاز اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در زمینه فرهنگی مربوط به گویه «آگاهی از نقش اساتید در ارتباط با حفظ، انتقال، اصلاح و بازآفرینی فرهنگ» و مهمترین نیاز آنان در زمینه معارف دینی مربوط به گویه «توانایی کاربرد روش ها و دلالت های تربیتی موجود در قرآن و نهج البلاغه» بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.