تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به مولفه های شایستگی معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به مولفه های شایستگی معلمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به مولفه های شایستگی معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به مولفه های شایستگی معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به مولفه های شایستگی معلمان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بقا و کارآمدی هر نظام آموزشی تا حد زیادی به دانش و تخصص های متنوع، توانایی ها و مهارت های منابع انسانی، به ویژه معلمان آن بستگی دارد، بنابراین هر چه معلمان مدیران و کارکنان آن از آمادگی، شایستگی و توان مندی بیش تری برخوردار باشند، سهم بیش تری در ارتقای سطح کارآیی سازمان خواهند داشت.در سند تحول بنیادین، معلم به عنوان موثرترین عنصر یاد شده است. با توجه به تاثیرات مختلفی که معلمان در ابعاد مختلف می توانند بر دانش اموزان داشته باشند ، توجه به شایستگی هایی که معلمان باید خود را با ان تجهیز کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . لذا با توجه به اهمیت موضوع و نقش سند تحول بنیادین در سیاست های آموزش و پرورش، این تحقیق به منظور تعیین میزان اهمیت دادن به شایستگی معلمان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام شده است.مواد و روش ها: این تحقیق شامل تحلیل کمی و کیفی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس پنج مؤلفه شایستگی (دانش، مهارت، توانایی، نگرش ها و ارزش ها و ویژگی های شخصیتی) مطابق با مدل اسپنسر می باشد. در این بررسی، از روش تحلیل محتوا و آنتروپی شانون برای بررسی سند استفاده شده است. نتایج: با توجه به نتایج به دست آمده می توان نتیجه گرفت که بیش ترین توجه به مؤلفه ویژگی های شخصیتی و کمترین توجه به مولفه نگرش و ارزرش ها شده است.نتیجه گیری: به نظر می رسد که برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین، لازم است تا سیاست گذاران آموزشی و برنامه ریزان درسی در ویراست های آتی سند تحول به مؤلفه های کم تر توجه شده به عنوان حلقه ای مفقوده، عنایت بیشتری داشته باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.