بررسی جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اسناد بالادستی (بررسی مقایسه ای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اسناد بالادستی (بررسی مقایسه ای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اسناد بالادستی (بررسی مقایسه ای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اسناد بالادستی (بررسی مقایسه ای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اسناد بالادستی (بررسی مقایسه ای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

احراز تعلیم و تربیت از مهمترین زیر ساخت های تعالی پیشرفت همه جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه های مختلف است و در این زمینه تربیت معلم به عنوان قلب تپنده آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است. تحقق این هدف نیازمند داشتن نقشه راه مناسب از یک سو و تاسیس و ایجاد مراکز علمی و آموزشی از جمله دانشگاه تربیت معلم ( فرهنگیان ) از سوی دیگر برای تربیت معلمان کارآمد و فکوراست.در این مقاله با تحلیل و واکاوی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به منزله منشور ماموریت و رسالت دانشگاه فرهنگیان به میزان هم پوشانی و ارتباط بین آن ها پرداخته شده است . از آن جا که تحلیل و بررسی دقیق سند و اساسنامه دانشگاه نشان دهنده هم پوشانی و ارتباط معنایی و محتوایی بالایی بین آن ها است ؛ لذا برای تحقق اهداف و برنامه های سند ملی آموزش و پرورش در افق چشم انداز دولت باید ظرفیت ها و امکانات کشوری را برای رشد و تعالی دانشگاه گسیل نموده و با بسیج امکانات و منابع ، تدوین برنامه های اجرایی کوتاه مدت و میان مدت در سطح ملی و استانی ، اصلاح قوانین و مقرارت و جلب مشارکت و همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف، دانشگاه را برای سپری نمودن «دوره گذر »و رسیدن به « دوره تثبیت » کمک نماید.تا این نهاد نو پا بتواند در تربیت معلمان فکور با شایستگی های حرفه ای -که تمامی اهداف سند در گرونیروی انسانی کار آمد است – به توفیقات اساسی دست یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.