بررسی استراتژی ها و فرایندهای آم.زش فناوری کمکی برای معلمان بادانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استراتژی ها و فرایندهای آم.زش فناوری کمکی برای معلمان بادانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استراتژی ها و فرایندهای آم.زش فناوری کمکی برای معلمان بادانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استراتژی ها و فرایندهای آم.زش فناوری کمکی برای معلمان بادانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استراتژی ها و فرایندهای آم.زش فناوری کمکی برای معلمان بادانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از حوزه های نگرانی معلمان استفاده از ابزارهای فناوری کمکی در کلاس درس بادانش آموزان بانیازهای ویژه است معلمان اغلب فقدان مهارت و دانش لازم را در زمینه ارایه پشتیبانی برای استفاده از ابزاهرای فناوری کمکی در کلاس درس گزارش می دهند که تا حد زیادی حاصل آموزش ناکافی آنان است برای معلمان داشتن فرصتهای در دسترس و سهل الوصول برای اینکه در توسعه حرفه ای خود در زمینه فناوری های کمکی آموزش ببیند بسیار مهم است هدف اصلی این مقاله شناسایی استراتری های و فرایندهای اموزشی موجود برای ارائه خدمات آموزشی آنلاین به معلمان کوادکان ویژه است در این پژوهش از روش مطالعه موردی که یکی از انواع روش تحقیق کیفی است استفاده شده است دانشگا آتاباسکا از کشور کانادا برای پاسخگویی به این نیازها توسعه حرفه ای معلمان یک دوره انلاین راترتیب دیده است که با توجه به اهداف پژوهش عمیقا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت از ادبیات پژوهش نیز به عنوان زمینه ای برای یافته های تحقیق استفاده شدده است. و در پی اهدافی مشخص و بااجرای صحیح برنامه ها در راستای برنامه توسعه پنجم و سند تحول بنیادین و اجتناب از پافشاری بر روی راهبردی آموزشی ناموفق افق فکری جامعه معلمان کشور را گسترش با ایجاد قدرت نوآوری و خلاقیت در آنان، زمینه ترقی هرچه بیشتر دانش اموزان با نیازهای ویژه را در جامعه فراهم آوریم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.