امتحانات، شیوههای ارزشیابی و معیارهای نمرهده ی: معماران سواد معلمان آینده گامهای نخستین پژوهش درباره نقش فرهنگ ارزشیابی در کیفیت سواد دانشجو-معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امتحانات، شیوههای ارزشیابی و معیارهای نمرهده ی: معماران سواد معلمان آینده گامهای نخستین پژوهش درباره نقش فرهنگ ارزشیابی در کیفیت سواد دانشجو-معلمان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امتحانات، شیوههای ارزشیابی و معیارهای نمرهده ی: معماران سواد معلمان آینده گامهای نخستین پژوهش درباره نقش فرهنگ ارزشیابی در کیفیت سواد دانشجو-معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امتحانات، شیوههای ارزشیابی و معیارهای نمرهده ی: معماران سواد معلمان آینده گامهای نخستین پژوهش درباره نقش فرهنگ ارزشیابی در کیفیت سواد دانشجو-معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امتحانات، شیوههای ارزشیابی و معیارهای نمرهده ی: معماران سواد معلمان آینده گامهای نخستین پژوهش درباره نقش فرهنگ ارزشیابی در کیفیت سواد دانشجو-معلمان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این مقاله، گزارشی از گامهای آغازین ما برای بررسی فرهنگ ارزشیابی در مرکز تربیت معلم شهید شرافت در دانشگاه فرهنگیان، و تحلیل نقش این فرهنگ در کیفیت شایستگیهای دانشجو-معلمان، ارائه میشود. نتایج این تأمل اولیه در قالب توصیف پرمایه، در پنج مضمون طرح و بحث میشود. دادههای لازم برای ایجاد این توصیف پرمایه، از طریق اجرای پرسشنامههایی با سوالات پایانباز و انجام مصاحبههای نیمهساختاریافته با گروهی از دانشجو-معلمان این مرکز، بررسی آزمونهای پایانترم در این مرکز، تحلیل برخی تکالیف و تمرینهای کلاسی دانشجویان و همچنین بازخوانی اسناد بالادستی نظام تربیت معلم، جمعآوری شده است. برای تحلیل دادهها، از روش تحلیل تماتیک (مضمونی) استفاده شده است و نتایج این تحلیل در قالب پنج مضمون در بخش یافتههای این مقاله ارائه شده است. سه مضمون اول (نارضایتی از شکل و سهم غالب ارزشیابی؛ تمایل به عمیق و کارآمد شدن روشهای ارزشیابی از یادگیری؛ و تمایل دانشجویان به روشهای ارزشیابی که منجر به یادگیری شود(، بر دیدگاههای دانشجو- معلمان نسبت به روشهای ارزشیابی تجربهشدهشان و تمایل آنها به تغییر برخی از آنها متمرکز است. دو مضمون دیگر (سیستم ارزشیابی به عنوان آیینهی اهداف، ارزشها و رویکر د نظام تربیت معلم و اثرگذاری سیستم ارزشیابی در هویت معلمان آینده) مربوط به باورهای آنها در رابطه با نقش ارزشیابی در بازنمایی و شکلدهی ارزشها و هویت نظام تربیت معلم و همچنین دانشجو- معلمان است. تأمل بر این مضامین پرمایه میتواند بستری برای شناخت عمیقتر فرهنگ ارزشیابی موجود و پیامدهای آن بر کیفیت سواد معلمان آینده ایجاد کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.