ارزشیابی انطباق برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان با اسناد بالادستی ازدید گاه اساتید این دانشگاه(واحد کارورزی )(مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی انطباق برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان با اسناد بالادستی ازدید گاه اساتید این دانشگاه(واحد کارورزی )(مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان ) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی انطباق برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان با اسناد بالادستی ازدید گاه اساتید این دانشگاه(واحد کارورزی )(مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی انطباق برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان با اسناد بالادستی ازدید گاه اساتید این دانشگاه(واحد کارورزی )(مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی انطباق برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان با اسناد بالادستی ازدید گاه اساتید این دانشگاه(واحد کارورزی )(مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان ) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

آموزش عالی در ایران برحسب ضرورت های تاریخی،«دگرگونی های بسیاری به خود دیده و مسیر پرفرازونشیب و گسیخته-ای را پیموده است». استفاده از ارزیابی در فعالیت های آموزشی به اندازه خود فعالیت های آموزشی قدمت دارد؛ اما به کار گرفتن ارزیابی آموزشی به عنوان بازخوردی جهت بهبودی فعالیت های آموزشی امری نسبتاً جدید است (بازرگان، ۲۰۰۸). با توجه به تحولات عظیمی که در عرصه های علمی– آموزشی در حال وقوع است، وظیفه و مسئولیت بزرگ دانشگاه فرهنگیان تربیت فارغ التحصیلانی است، که با درک عمیق از جهانی شدن آموزش در دهکده جهانی و با کسب آگاهی از دانش متحول کنونی و نیازهای جامعه، به طور اثر بخش و با واقع نگری، با ارائه برنامه های آموزشی در پایه های مختلف به جامعه کمک نماید. چراکه برنامه های درسی آینه تمام نمای پیشرفت و انعکاسی از پاسخگو بودن دانشگاه ها به نیازهای در حال تغییر جامعه هستند. جایگاه والای دانشگاه فرهنگیان در فرایند توسعه ملی و توجه بر سرمایه گذاری در منابع انسانی از طریق گسترش این آموزش ها ضرورت شناخت اهمیت، و ارتقای پایگاه معلمان در کشور، محقق را برآن داشته است تا به ارزشیابی عناصری از برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس بند ۱۱ سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و اساس نامه دانشگاه فرهنگیان پرداخته و پیشنهادهایی را در راستای بهبود و ارتقاء این دانشگاه ارائه نماید. عنصر برنامه درسی که در این پژوهش مد نظر قرار گرفته عبارت است از : کارورزی ، . امید است که این امر زمینه ساز فعالیت های بعدی در این راستا و کمک کننده به برنامه ریزان جهت تنظیم برنامه های دقیق تر در این دانشگاه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.