مقاله رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان :

مقاله رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در اندیشه و رفتار (روانشناسی کاربردی) از صفحه ۵۷ تا ۶۴ منتشر شده است.
نام: رابطه فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلال های رفتاری دانش آموزان
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیستم های مغزی
مقاله اختلال های رفتاری
مقاله توانمندی ها
مقاله دانش آموزان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه میزان فعالیت سیستم های فعال سازی و بازداری با توانمندی ها و اختلالات رفتاری در دانش آموزان بود. جامعه آماری این پژوهش، متشکل از تمامی دانش آموزان دختر و پسر شاغل به تحصیل در دوره راهنمایی و اول متوسطه بود که از بین آنها ۶۰۰ دانش آموز (۲۸۸ پسر و ۳۱۲ دختر) با روش نمونه گیری چند مرحله ای، انتخاب و با پرسشنامه شخصیتی گری- ویلسون و پرسشنامه توانمندی ها و اختلال های رفتاری مورد آزمون قرار گرفتند. یافته های این پژوهش، نشان داد بین میزان فعالیت و اختلال سلوک و بیش فعالی- نقص توجه و میزان فعالیت با اختلال های اضطرابی همبستگی معناداری وجود دارد. همچنین، بین میزان فعالیت سیستم های شخصیتی نظریه گری- ویلسون با توانمندی ها و اختلال های رفتاری در دانش آموزان نیز رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.