مقاله نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن) :

مقاله نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی از صفحه ۲۹ تا ۴۰ منتشر شده است.
نام: نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (مطالعه موردی: شهرستان های چالوس و تنکابن)
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ترویج
مقاله بازاریابی
مقاله کیوی
مقاله مازندران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف کلی این پژوهش شناسایی نقش ترویج در بازاریابی کیوی در استان مازندران (شهرستان های چالوس و تنکابن) می باشد. جهت آزمون پایایی ابزار، تعداد ۲۰ پرسشنامه توسط کیوی کاران شهرستان نوشهر تکمیل و ضریب کرونباخ آلفا بین ۷۴ و ۸۶ درصد محاسبه گردید. روش تحقیق فوق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شامل۷۱۳۲ نفر از کیوی کاران شهرستان های تنکابن و چالوس می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی ۳۵۰ کیوی کار به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS در دو بخش توصیفی و تحلیلی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از رگرسیون چندمتغیره در خصوص تاثیر متغیرهای مستقل تحقیق بر میزان پرداختن به بازاریابی بیان گر آن است که متغیرهای سن، سابقه کیوی کاری، میزان تحصیلات، تماس با کارشناسان متخصص اقتصاد و بازاریابی، تماس با رهبران و معتمدان محلی، شرکت در کلاس های ترویجی، برنامه های آموزشی- ترویجی تلویزیون، همگی۳۰ درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.