مقاله تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان :

مقاله تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی از صفحه ۴۵ تا ۵۶ منتشر شده است.
نام: تحلیل عاملی نیازهای آموزشی پنبه کاران از دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی
مقاله پنبه کاران
مقاله نیاز آموزشی
مقاله تحلیل عاملی
مقاله استان سمنان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی دیدگاه کارشناسان ترویج کشاورزی استان سمنان در زمینه ابعاد مختلف نیازهای آموزشی پنبه کاران استان سمنان در مورد زراعت پنبه می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی و روش توصیفی، همبستگی است و از فن تحلیل عاملی در تعیین نیازهای آموزشی استفاده شده که ۴۵ نفر از کارشناسان ترویج کشاورزی استان از طریق سرشماری پاسخگوی سوال ها بودند. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از طریق مطالعه اسنادی و به شیوه پیمایشی صورت گرفت. ابزار تحقیق پرسشنامه بود که روایی آن از طریق مطالعه تعدادی از متخصصان ترویج در واحدهای دانشگاهی علوم و تحقیقات، و گرمسار پس از اصلاحات لازم تایید شد. اعتبار پرسشنامه نیز با استفاده از محاسبه ضریب کرونباخ آلفا، ۰۸۵ به دست آمد. بر اساس نتایج حاصل از تحلیل عاملی مشخص شد که شش عامل بیان شده یعنی متغیرهای آموزش در خصوص بیماری ها و علف های هرز پنبه و آبیاری، آموزش نحوه صحیح آماده سازی زمین، آموزش در زمینه استفاده از نهاده های شیمیایی، آموزش در زمینه هورمن های شیمیایی، آموزش در زمینه انبارداری؛ و آموزش در زمینه مبارزه غیر شیمیایی با آفات که در مجموع ۷۵ درصد متغیر نیازهای آموزشی را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.