مقاله تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری :

مقاله تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در امداد و نجات از صفحه ۴۳ تا ۵۵ منتشر شده است.
نام: تاثیر استقرار پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه های متروی تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مشتری
مقاله پایگاه فوریتهای پزشکی
مقاله ایستگاه های اصلی و فرعی مترو
مقاله کیفیت
مقاله خدمات مسافر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: نظر به گسترش روزافزون جمعیت کلان شهرهای جهان و اهمیت توسعه شبکه حمل و نقل عمومی و نیز نقش مترو در جابجایی حجم وسیعی از مسافران در شهرها، ارایه خدمات درمانی به مسافران و پرسنل آسیب دیده در حداقل زمان ممکن، جزء اهداف اصلی ارایه خدمات برتر می باشد. این پژوهش با هدف بررسی میزان تاثیر پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاههای شرکت مترو تهران بر کیفیت ارایه خدمات مسافری انجام گرفته است.
روش ها: پژوهش مقطعی و موردی حاضر، ۴۰۲ نفر شامل ۳۷ نفر از پرسنل اورژانس، ۱۸۵ نفر به ایستگاههای اصلی و ۱۸۰ نفر مراجعین به ایستگاههای فرعی به عنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار پژوهش سه نوع پرسشنامه به تفکیک جامعه پژوهش، که روایی هریک با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به تایید رسید (پرسنل اورژانس ۸۲۰، مراجعین به ایستگاه اصلی و فرعی ۰۰۹). امتیازدهی به سوالات پرسشنامه بر اساس نظام پنج گزینه ای لیکرت و وزن دهی به سوالات بر طبق نظر کارشناسان خبره این صنعت، تعیین گردید.
یافته ها: از نظر پرسنل اورژانس شاخص کیفیت “خدمات رسانی “(P=0.004)، از نظر مراجعین به ایستگاه اصلی، کیفیت “انتقال” (P=0.027) و از نظر مراجعین به ایستگاه فرعی کیفیت پذیرش” (P=0.041) از عوامل اساسی رضایت تلقی می گردد. در ایستگاه اصلی رضایتمندی بیش از مراجعین به ایستگاه فرعی است (P=0.000) و رضایت مسافرین بیش از پرسنل مراجعه کننده به پایگاه فوریتهای پزشکی می باشد (P=0.012).
نتیجه گیری: طبق نتایج این پژوهش ایجاد پایگاه فوریتهای پزشکی با وجود اینکه نقش کمتری در رضایت پرسنل مراجعه کننده به این مراکز نسبت به مسافرین داشته است، از عوامل اصلی رضایت مراجعین به ایستگاه های اصلی بوده و تاثیر زیادی در کیفیت ارایه خدمات مسافری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.