مقاله اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان :

مقاله اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در علوم رفتاری از صفحه ۹ تا ۲۰ منتشر شده است.
نام: اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی الیس بر کاهش اضطراب امتحان
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عقلانی – عاطفی
مقاله اضطراب امتحان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف تحقیق حاضر تعیین اثر بخشی مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پسر مقطع متوسطه بود. برای انجام تحقیق حاضر پرسشنامه اضطراب امتحان ساراسون بر روی دانش آموزان دو دبیرستان دولتی که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای از بین دبیرستانهای موجود شهر ابهر انتخاب شده بودند اجرا و ۳۰ نفر از آنها که دارای اضطراب بالا بودند انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل جایگزین شدند. سپس آزمودنی های گروه آزمایش به تعداد هفت جلسه در مشاوره گروهی شرکت کردند و مداخله در مورد آنها انجام گرفت و گروه کنترل هیچ نوع مداخله ای دریافت نکردند. پس از پایان جلسات پس آزمون برای هر دو گروه اجرا و داده های بدست آمده با استفاده از آزمون آماری t تجزیه و تحلیل و فرضیه تحقیق مورد آزمون قرار گرفت. نتایج نشان داد که تفاوت دو گروه معنی دار است و مشاوره گروهی به روش عقلانی – عاطفی اضطراب امتحان دانش آموزان را کاهش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.