مقاله بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ :

مقاله بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در مجله دندانپزشکی (دانشگاه علوم پزشکی تهران) از صفحه ۲۴۹ تا ۲۵۵ منتشر شده است.
نام: بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی ۸۶-۸۵
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رضایتمندی بیمار
مقاله دانشکده دندانپزشکی
مقاله تهران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: کیفیت مراقبت سلامت را مجموعه ‌ای از رضایت بیمار و موفقیت درمان تعیین می ‌کند. بنابراین سنجش رضایت بیماران در بالا بردن کیفیت و نزدیک ‌تر کردن خدمات به خواسته ‌های حقیقی آنها، امری ضروری به شمار می ‌آید. مطالعه‌ حاضر میزان رضایتمندی بیماران از خدمات ارایه شده در محل سابق دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را مورد بررسی قرار داده است.
روش بررسی: این مطالعه به صورت توصیفی و مقطعی انجام گرفته است. به این منظور تعداد ۳۸۵ بیمار از بخش ‌های ترمیمی، بیماری ‌های دهان و تشخیص، پروتز ثابت و متحرک، اندودنتیکس، پریودونتیکس و رادیولوژی به طور تصادفی انتخاب شدند. پرسشنامه ‌ای شامل دو بخش اطلاعات دموگرافیک و اجتماعی بیمار و رضایتمندی بیمار از فرآیند پذیرش، بهداشت بخش‌ ها، رفتار دانشجو و پرسنل و نتیجه کار انجام شده به بیماران ارایه گردید. یافته ‌ها با نرم ‌افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت.
یافته ‌ها: بیشترین نارضایتی در مورد زمان صرف شده جهت پرداخت هزینه ‌ها بیان شد و بیشترین رضایتمندی در مورد رفتار دانشجویان بود. رضایت کلی بررسی گردید (رضایت کامل ۹۵۱%، رضایتمندی نسبی ۴۳۸% و نارضایتی ۶۹%) و ۹۶۲% از بیماران با رضایت کامل، درمان در دانشکده را به دیگران توصیه نمودند.
نتیجه ‌گیری: بیشترین رضایت بیماران از نحوه‌ ارتباط دانشجو، نشان دهنده اثر مثبت این عامل در افزایش کیفیت درمان است. نواقص تشخیص داده‌ شده توسط مراجعین این مرکز، داده ‌های قابل قبولی برای تعیین و تنظیم سیاست ‌های بهداشتی و درمانی آن به شمار می ‌آید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.