مقاله همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶) :

مقاله همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۹۰ در مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از صفحه ۶۳ تا ۶۹ منتشر شده است.
نام: همبستگی سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر با کاربرد سبک های مذاکره توسط سرپرستاران (۱۳۸۶)
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تعارض
مقاله سبک مذاکره
مقاله پرستار
مقاله سرپرستار

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه:تضاد و تعارض پدیده ای اجتناب ناپذیر در زندگی بشر و مقتضای حیات اجتماعی است. نظام های بهداشتی – درمانی به خصوص بخش های پرستاری مستعد بروز انواع تعارض هستند که باید توسط سرپرستاران هدایت و کنترل شوند. مذاکره به عنوان روشی با صرفه، موثر و واقعی در حل تعارض شناخته شده است.
هدف: مطالعه به منظور تعیین سطح تعارض پرستاران بیمارستان های عمومی استان بوشهر و ارتباط آن با میزان استفاده از سبک های مذاکره توسط سرپرستاران انجام شد.
مواد و روش ها: این مطالعه همبستگی در سال ۱۳۸۶ بر روی ۳۶۲ نفر از پرستاران و ۵۳ نفر از سرپرستاران بخش های مختلف بیمارستان های عمومی استان بوشهر انجام شد. دو پرسش نامه تعارض دوبرین و سبک مذاکره پیره برای جمع آوری داده ها استفاده شدند. داده ها با آزمون های آماری آنوای یک طرفه و ضریب همبستگی اسپیرمن تحلیل شدند.
یافته ها: سطح تعارض پرستاران به جز در بیمارستان فاطمه زهرا (س) که زیاد بود، در سایر بیمارستان ها در سطح متوسطی قرارداشت. سرپرستاران به میزان بالایی از سبک های مذاکره واقع گرایی، تحلیلی و هنجاری استفاده می کردند و تنها از سبک مذاکره شهودی به میزان مناسبی بهره می بردند. بین سطح تعارض پرستاران و میزان استفاده سرپرستاران از سبک های مذاکره همبستگی معکوسی وجود داشت، هرچند رابطه آماری معنی داری بین این متغیرها مشاهده نشد.
نتیجه گیری: مدیران بیمارستان های مورد مطالعه باید ریشه های تعارض را شناسایی و آن را اداره کنند. آن ها می توانند از سطح تعارض متوسطی به عنوان مزیت رقابتی در بازارهای سلامت بهره گیرند. سرپرستاران باید درباره مهارت های حل تعارض مانند مذاکره، آموزش ببینند و سبک های مذاکره خود را بر پایه شرایط خاص تعدیل کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.