مقاله دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸ :

مقاله دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در امداد و نجات از صفحه ۳۰ تا ۳۶ منتشر شده است.
نام: دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش کوتاه مدت
مقاله جمعیت هلال احمر
مقاله آموزش امداد و نجات

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: توسعه روش های آموزش کارمندان، گامی در افزایش آگاهی آنها و بهره ‌دهی به سازمان های امدادی است. محتوای آموزش کارمندان باید برمبنای نیاز آنها و اهداف سازمان تنظیم گردد. این مطالعه با هدف بررسی دیدگاه ‌های کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت در سال ۱۳۷۸ انجام شده است.
روش ‌ها: این مطالعه مقطعی در سال ۱۳۷۸ بر روی ۹۰ نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری انجام شد. اطلاعات مورد نیاز به‌ وسیله پرسشنامه بیست سوالی محقق ساخته جمع آوری و با استفاده از داده ‌ها، آمار به صورت توصیفی مورد بررسی قرار گرفت.
یافته‌ ها: ۵۰ درصد از کارمندان، دوره ‌های برگزار شده را خوب و ۳۵ درصد متوسط و ۱۵ درصد نیز ضعیف ارزیابی نمودند. ۹۸ درصد از کارمندان آموزش امداد و کمک های اولیه را از اهمیت بالایی دانستند و تنها ۲ درصد از کارمندان این آموزش ‌ها را درحد متوسط دانستند. ۶۳ درصد ازکارمندان اجرای دوره‌ ها را توسط واحد آموزش و پژوهش در سطح معاونت، پیشنهاد دادند و ۲۸ درصد از کارمندان نیز، اجرای دوره‌ ها را توسط واحد آموزش و زیر نظر معاونت امداد پیشنهاد دادند و تنها ۹ درصد از کارمندان اجرای آموزش به صورت پراکنده توسط واحدها را انتخاب نمودند.
نتیجه ‌گیری: نتایج نشان دهنده این است که دوره‌ های برگزار شده توانسته تا حدودی انتظارات کارمندان را برآورده سازد، ولی با توجه به اینکه نیمی از کارمندان این دوره ها را متوسط و ضعیف ارزیابی نموده ‌اند نیازمند ارایه راهکارهای بهتر و مطلوبتر جهت اجرای دوره‌ های بعد می ‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.