مقاله بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up :

مقاله بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در مطالعات کمی در مدیریت از صفحه ۲۱ تا ۳۴ منتشر شده است.
نام: بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازاریابی
مقاله حاشیه بازار
مقاله کارایی بازار
مقاله مسیر بازاریابی و ضریب هزینه بازاریابی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
استان آذربایجان غربی از استان های پیشرو در تولید و صادرات سیب در کشور است، به گونه ای که تقریبا ۳۰ درصد از کل میزان سیب تولید شده کشور را به خود اختصاص داده و در این میان شهرستان ارومیه به عنوان بزرگترین مرکز تولید سیب استان به شمار می رود. در این مطالعه، بازار سیب در شهرستان ارومیه مورد بررسی قرار می گیرد. روش پژوهش بر مبنای تعیین حاشیه ها و سهم عوامل بازاریابی، کارایی بازار و تعیین عوامل موثر بر حاشیه بازار با استفاده از روش مارک-آپ است. بدین منظور، ۴۲ تولید کننده، ۶ اجاره کننده، ۵ عمده فروش، ۱۸ خرده فروش، ۳ صادر کننده و ۳ تبدیل کننده طی سال زراعی ۸۹-۱۳۸۸ بررسی شدند. نتایج نشان می دهد که حاشیه ها در این بازار نسبت به قیمت تولید کننده رقم بالایی بوده و حاشیه خرده فروشی بیشتر از عمده فروشی است و سهم تولید کننده از قیمت نهایی پایین است. ضرایب هزینه بازاریابی سیب درجه ۲ از سیب درجه ۱ بالاتر است. نتایج روش مارک-آپ نشان داد، قیمت خرده فروشی نسبت به هزینه های بازاریابی تاثیری بزرگتر و معنی دارتر بر حاشیه بازار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.