مقاله امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید :

مقاله امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در فلسفه دین از صفحه ۷۱ تا ۹۶ منتشر شده است.
نام: امتناع برهان صدیقین بدون پیش فرض فلسفی در منطق جدید
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله منطق وجهی
مقاله وجوب
مقاله وجود
مقاله منطق مرتبه دوم
مقاله برهان صدیقین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بی نیازی با عدالتی جامع محقق می شود. تحقق چنین عدالتی فرض داشتن نظریه ای جامع در مورد عدالت است. فرضیه مقاله اکتشاف چنین نظریه ای است که از گزاره های ذیل تشکیل می شود:
عدالت واژه ای است اجتماعی، و به معنای استقامت جامعه یا نظام دینی در طریق شرع می باشد.
فقیه جامعه اسلامی با توجه به مصالح و مفاسد واقعی قوانین کشور را از طریق ابزارهای مدرن قانون گذاری وضع می کند.
خیر و سعادت بر حق و الزام مقدم است. اما خیر و سعادت بشر فقط با عبودیت و الزام های ناشی از شرع بدست می آید.
جامعه عادل و متعادل از دیدگاه اسلام با نهادهای ذیل شناخته می شود: حقوق طبیعی و فطری، قانون الهی، برابری، برادری، عقلانیت و مصلحت.
خیر و سعادت بر حق و الزام مقدم است، اما خیر و سعادت بشر فقط با عبودیت و الزام های ناشی از شرع بدست می آید.
جامعه عادل و متعادل از دیدگاه اسلام با نهادهای ذیل شناخته می شود، حقوق طبیعی و فطری، قانون الهی، برابری، برادری، عقلانیت و مصلحت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.