مقاله بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵?۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵?۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵?۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵?۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵?۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی :

مقاله بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۸۹ در پژوهش در علوم توانبخشی از صفحه ۱ تا ۹ منتشر شده است.
نام: بررسی پاسخ های بیانی کودکان ۵۲ ساله فارسی زبان به آزمون تصویری بیان اسامی
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کودک
مقاله رشد واژگانی
مقاله بیان اسامی
مقاله آزمون تصویری بیان اسامی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: این پژوهش به منظور بررسی توصیفی پاسخ های کود کان فارسی زبان طبیعی ۵۲ ساله به آزمون تصویری بیان اسامی در حجم نمونه ای مناسب از لحاظ آماری، انجام شد.
مواد و روش ها: تعداد ۶۰ کودک ۵۲ ساله از ۳۲ مهد کودک در شهر اصفهان به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شده و مورد ارزیابی قرار گرفتند. داده های به دست آمده از آزمون تصویری بیان اسامی، با استفاده از روش های آماری توصیفی (میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمرات، درصد پاسخ های صحیح) مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفتند.
یافته ها: این پژوهش نشان داد که آیتم های مربوط به مقوله «اعضای بدن» و «پوشاک»، از بیشترین درصد پاسخ های صحیح در این گروه سنی برخوردارند. از طرفی آیتم های انتزاعی، آیتم هایی که اهمیت یا کاربرد کمی برایکودک در این سنین دارند و آیتم هایی که کودک تجربه اندکی از آنها دارد، همگی دارای درصدهای پایینی هستند.
بحث و نتیجه گیری: آزمون بیان اسامی به خوبی نمی تواند توانایی بیان اسامی را در گروه سنی مورد مطالعه نشان دهد و دارای نواقصی چون کمی تعداد آیتم ها در اکثر مقولات و کیفیت نامطلوب بعضی از تصاویر است که باید اصلاح شود. همچنین با توجه به داده های این پژوهش می توان به ویژگی های اساسی ایتم های انتخابی جهت آموزش اسامی پی برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.